ВС36993
   Гаркавенко, С. С.
Маркетинг [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:

Географічні рубрики:


Анотація: Розглянуто теоретичні основи та практичні аспекти маркетингу. Запропоновано концепцію маркетингу як філософії бізнесу. Охарактеризовано його функції та види, зокрема, маркетингових досліджень, розробки стратегії, а також товарної, цінової, комунікаційної політики, політики розподілу, контролю маркетингової діяльності. Наведено маркетингові ситуації та практичні завдання до них: обгрунтування доцільності впровадження нової послуги на підставі аналізу потреб споживача, визначення цілей маркетингового дослідження, розробки анкети, оцінювання сегментів ринку, планування реклами, визначення кількості торгового персоналу фірми, аналізу ризиків у процесі розробки нового товару. Вміщено предметний покажчик з даного питання.
Рассмотрены теоретические основы и практические аспекты маркетинга. Предложена концепция маркетинга как философия бизнеса. Охарактеризованы его функции, в частности, маркетинговых исследований, разработки стратегии, а также товарной, ценновой, коммуникационной политик, политики распределения, контроля маркетинговой деятельности. Рассмотрены маркетинговые ситуации и практические задания к ним, в частности, обоснования целесообразности внедрения новой услуги на основе анализа потребностей потребителя, определения целей маркетингового исследования, разработки анкеты, оценки сегментов рынка, планирования рекламы, определения количества торгового персонала фирмы, анализа рисков в процессе разработки нового товара. Предложен предметный указатель по данному вопросу. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :