Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки [Text] : зб. наук. пр !ovixdm.pft: FILE NOT FOUND! .
Вип. 24 !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:

Географічні рубрики:


Анотація: Висвітлено методологічні аспекти творчого саморозвитку особистості. Викладено основи впровадження дистанційного навчання в післядипломну педагогічну освіту. Описано технологію моніторингу освіти на регіональному рівні. Розкрито взаємозв'язок емоційних та пізнавальних процесів у навчанні. Проаналізовано вплив діалогічності навчального змісту на формування творчого мислення учнів. Розглянуто психолого-педагогічні умови формування творчої особистості майбутнього вчителя, деякі аспекти технології самоорганізації діяльності викладача. Наведено психолого-педагогічні характеристики виховної діяльності педагога.
Освещены методологические аспекты творческого саморазвития личности. Изложены основы внедрения дистанционного обучения в последипломное педагогическое образование. Описана технология мониторинга образования на региональном уровне. Раскрыта взаимосвязь эмоциональных и познавательных процессов в обучении. Проанализировано влияние диалогичности учебного содержания на формирование творческого мышления учеников. Рассмотрены психолого-педагогические условия формирования творческой личности будущего учителя, некоторые аспекты технологии самоорганизации деятельности преподавателя. Приведены психолого-педагогические характеристики воспитательной деятельности педагога. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Сущенко, Т. І. (.)

Видання зберігається у :