Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки [Text] : зб. наук. пр !ovixdm.pft: FILE NOT FOUND! .
Вип. 26 !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:

Географічні рубрики:


Анотація: Розглянуто питання підготовки педагогів у системі післядипломної освіти до оволодіння методологією особистісно орієнтованого навчання, педагогічну антропологію на шляху реформування сучасних освітніх систем. Розкрито зміст уявлення про матерію та матеріальну єдність світу в процесі формування цілісності знань про природу в учнів загальноосвітньої школи. Проаналізовано інноваційно-дидактичну діяльність вчителя-дослідника. Викладено концептуальні підходи до оновлення цілей, форм та методів педагогічної діяльності вчителя з формування творчої особистості підлітка. Висвітлено проблеми кадрового забезпечення дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації працівників профтехосвіти. Наведено змістову характеристику ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів, психолого-педагогічну характеристику підлітка з проблемної сім'ї. Визначено основні чинники соціального становлення особистості.
Рассмотрены вопросы подготовки педагогов в системе последипломного образования к овладению методологией личностно ориентированного обучения, педагогическая антропология на пути реформирования современных образовательных систем. Раскрыто содержание представления о материи и материальном единстве мира в процессе формирования целостности знаний о природе учеников общеобразовательной школы. Проанализирована инновационно-дидактическая деятельность учителя-исследователя. Изложены концептуальные подходы к обновлению целей, форм и методов педагогической деятельности учителя по формированию творческой личности подростка. Освещены проблемы кадрового обеспечения дистанционного обучения в системе повышения квалификации работников профтехобразования. Приведены содержательная характеристика ценностных ориентаций будущих учителей, психолого-педагогическая характеристика подростка с проблемной семьи. Определены основные факторы социального становления личности. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Сущенко, Т. І. (.)

Видання зберігається у :