Мишкарьова, С. В.
Методологічні засади дослідження освітньо-виховної діяльності православних братств у Західній Україні у міжвоєнний період 1921–1939 рр. [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!
Переклад назви: Методологические основы исследования учебно-воспитательной деятельности православных братств в Западной Украине в межвоенный период 1921–1939 гг.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
методологія історії -- методология истории -- methodology of history -- motivation of learning activity
Анотація: Здійснено аналіз методологічних засад та основних теоретичних підходів до проблеми дослідження освітньо-виховної діяльності православних братств у Західній Україні у міжвоєнний період 1921–1939 рр., що використовуються в історії педагогіки як необхідні для цілісного і системного аналізу історико-педагогічних явищ і процесів. Детально розглянуто категорії "братство" і "православне братство", що є основоположними для цілісного аналізу проблеми дослідження. Продемонстровано методологічні значення положень філософії релігії, соціології релігії, культурології для аналізу проблеми освітньо-виховної діяльності православних братств. Стверджено, що на сутність та зміст освітньо-виховної діяльності православних братств мав вплив весь історичний досвід православ’я.
Осуществлен анализ методологических основ и основных теоретических подходов к проблеме исследования образовательно-воспитательной деятельности православных братств в Западной Украине в межвоенный период 1921–1939 гг., которые используются в истории педагогики как необходимые для целостного и системного анализа историко-педагогических явлений и процессов. Детально рассмотрены категории "братство" и "православное братство", что являются основополагающими для целостного анализа проблемы исследования. Продемонстрировано методологические значение положений философии религии, социологии религии, культурологии для анализа проблемы учебно-воспитательной деятельности православных братств. Утверждено, что на сущность и содержание образовательно-воспитательной деятельности православных братств повлиял весь исторический опыт православия.
The paper analyzes methodological tenets and basic theoretical approaches to the issue of researching educational-upbringing activity of orthodox fraternities in Western Ukraine during the interwar period of 1921-1939, which are used in the history of pedagogy as necessary for holistic and systematic analysis of historical pedagogical phenomena and processes. The categories of “fraternity” and “orthodox fraternity” are dwelled upon in detail; these categories are integral to holistic analysis of the research subject. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!