Ганчук, О. В.
Методичні прийоми проведення географічних екскурсій у вищій школі [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!
Переклад назви: Методологические приемы проведения географических экскурсий в высшей школе

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
географічна екскурсія -- географическая экскурсия -- geography excursion
Анотація: Проаналізовано особливості екскурсійного методу навчання. Розкрито методичні прийоми групової пізнавальної діяльності студентів під час проведення навчальної екскурсії з географії. Подано детальну характеристику цих методичних прийомів. Наголошено, що екскурсія є формою організації навчально-виховної роботи з географії, яка дозволяє організувати спостереження та вивчення студентами різних явищ, предметів, процесів у природних умовах, у культурно-просвітницьких закладах, що чинить вплив на процес розвитку пізнавальної діяльності студентів, її мотиваційний, змістовий та процесуальний аспекти.
Проанализированы особенности экскурсионного метода обучения. Раскрыты методические приемы групповой познавательной деятельности студентов во время проведения учебной экскурсии по географии. Представлена подробная характеристика этих методических приемов. Отмечено, что экскурсия является формой организации учебно-воспитательной работы по географии, которая позволяет организовать наблюдение и изучение студентами различных явлений, предметов, процессов в природных условиях, в культурно-просветительских учреждениях, что влияет на процесс развития познавательной деятельности студентов, ее мотивационный, содержательный и процессуальный аспекты.
Specific features of excursion-based teaching technique are analyzed. Methodical techniques of students’ group cognitive activity in the course of conducting an educational geography excursion are specified. Detailed description of these methodical techniques is presented. It is stressed, that excursion is a form of organizing educational-upbringing geography work, which allows organizing students’ monitoring and studying various phenomena, objects and processes under natural conditions and in cultural-educational institutions; influences the development process of students’ cognitive activity, its motivational, substantial and procedural aspects. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!