ВА628028
Синенко, С. І. Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України.
Провідні чинники та стратегії розвитку післядипломної освіти педагогів у Західній Європі (Англія й Уельс, Німеччина, Франція) [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Розглянуто процес становлення та розвитку післядипломної освіти педагогів в Англії й Уельсі, Франції, Німеччині наприкінці ХХ - на початку ХХІ ст. Визначено історичні передумови та сучасні стратегії розвитку післядипломної педагогічної освіти в даних державах. У контексті сучасних змін в усьому світі та на Європейському континенті висвітлено еволюцію ролі, професійних функцій та статусу вчителя.
Рассмотрен процесс становления и развития последипломного образования педагогов в Англии и Уэльсе, Франции, Германии периода конца ХХ - начала ХХ ст. Определены исторические предпосылки и современные стратегии развития последипломного педагогического образования в данных государствах. В контексте современных изменений во всем мире и на Європейском континенте освещены эволюция роли, профессиональные функции и статус учителя. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :