Психолого-педагогічні проблеми сільської школи [Text] : наук. зб !ovixdm.pft: FILE NOT FOUND! .
Вип. 1 !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Наведено загальну характеристику життєвої активності учнів сільської школи. Описано методику індивідуального навчання дітей з особливими здібностями. Розкрито концептуальні засади формування змісту загальної мистецької освіти в контексті державних стандартів, дидактичні засади реформування змісту шкільної освіти. Розглянуто самостійну роботу як форму індивідуального навчання учнів сільських шкіл. Викладено деякі аспекти управління індивідуальним навчанням у педагогічній теорії та практиці. Висвітлено психологічні особливості формування творчої особистості вчителя і учня. Проаналізовано сучасні тенденції підготовки вчителя ХХІ століття для оновленої національної школи.
Приведена общая характеристика жизненной активности учеников сельской школы. Описаны особенности индивидуального обучения детей с повышенными академическими способностями. Раскрыты концептуальные основы формирования содержания общего художественного образования в контексте государственных стандартов, дидактические основы реформирования содержания школьного образования. Рассмотрена самостоятельная работа как форма индивидуального обучения учеников сельских школ. Изложены некоторые аспекты управления индивидуальным обучением в педагогической теории и практике. Освещены психологические особенности формирования творческой личности учителя и ученика. Проанализированы современные тенденции подготовки учителя ХХІ века для обновленной национальной школы. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Побірченко, Н. С. (.)

Видання зберігається у :