ВА772882
   Кузава, Ірина Борисівна.
Інклюзивна освіта дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку: теорія та методика [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Вивчено стан розробки проблеми інклюзивної освіти у сучасній науці та практиці. Обгрунтовано основні підходи щодо її вирішення стосовно дітей дошкільного віку, які потребують корекції психофізичного розвитку. Уточнено сутність і зміст понять "інклюзивна освіта дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку", "інклюзивне середовище", "моніторинг індивідуальних досягнень". Охарактеризовано оптимальні умови організації інклюзивної освіти та їх вплив на корекцію психофізичного розвитку дошкільників. Апробовано модель реалізації інклюзивної освіти (структуру, критерії, рівні сформованості) та поетапну методику її впровадження за умов загальноосвітнього дошкільного навчального закладу на основі толерантного ставлення. Проаналізовано науково-методичне забезпечення корекційно спрямованого процесу інклюзивної освіти в практиці роботи дошкільних навчальних закладів. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова

Видання зберігається у :