Семерня, О. М.
Методологія формування ідеалізації пізнавальної діяльності майбутніх учителів фізики [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
ідеалізація -- методичні компетентності -- вчитель фізики -- методика навчання фізики -- дієвість
Анотація: Мета роботи - теоретично обгрунтувати та практично описати основні положення методології формування ідеалізації пізнавальної діяльності майбутніх учителів фізики. Проілюстровано компетентністний підхід і описано дієвість (методичну компетентність) вчителя фізики через ідеалізацію пізнавальної діяльності. Зроблено висновок, що існує і впроваджена інноваційна концепція формування прогнозованих професійних компетентностей і світогляду майбутнього педагога, зокрема вчителя фізики, яка вибудована на принципах бінарності цілеорієнтації (конкретна навчальна дисципліна + методика її навчання) і об'єктивного контролю в процедурах навчання суб'єкта. Зазначений концептуальний підхід надав можливість реалізувати дидактичну модель цілеспрямованого управління процесом професійного становлення майбутнього фахівця: вчителя фізики, на рівнях змістовно-діяльнісних і діяльнісно-особистісних компетентностей і світогляду, ідеалізації пізнавальної діяльності зокрема. Увагу приділено термінам "ідеалізація пізнавальної діяльності", "дієвість", "методична компетентність майбутнього вчителя фізики". Основний зміст матеріалу закладає ідею про активне залучення студентів до професійної діяльності та виявлення в діях фізико-педагогічних знань у процесі методики навчання фізики. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!