Воронецька, Н. М.
Особливості проведення фронтальних занять в логопедичній групі з розвитку зв’язного мовлення з дітьми молодшого дошкільного віку [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!
Переклад назви: Особенности проведения фронтальных занятий в логопедической группе по развитию связной речи с детьми младшего дошкольного возраста

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
лексика -- порушення мовлення -- лексика -- нарушения речи -- vocabulary -- speech disorder
Анотація: Аргументовано, що своєчасне оволодіння мовленням – основа розумового розвитку, важлива умова успішної підготовки дитини до навчання у школі. Визначено методику проведення занять із розвитку мовлення вихователем дошкільного закладу у молодшій логопедичній групі. Розглянуто специфічні форми роботи з батьками дітей із системним недорозвиненням мови.
Аргументировано, что своевременное овладение речью – основа умственного развития, важное условие успешной подготовки ребенка к обучению в школе. Определена методика проведения занятий по развитию речи воспитателем дошкольного учреждения в младшей логопедической группе. Рассмотрены специфические формы работы с родителями детей с системным недоразвитием речи.
It is argued that timely language acquisition is the basis of mental development, an essential condition for the successful preparation of the child for school. It is defined the methodology for conducting studies on the speech development by preschool teacher in junior speech therapy group. There are considered specific ways of working with parents of children with systemic speech underdevelopment. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!