Корогодова, О. О.
Теоретичні засади створення і функціонування транснаціональних компаній [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
транснаціональні корпорації -- маркетингові стратегії -- прямі іноземні інвестиції -- стратегічні транснаціональні альянси
Анотація: Наведено поняття транснаціональних та багатонаціональних корпорацій. Визначено й охарактеризовано основні види транснаціональних компаній. Проведено ретроспективу розвитку транснаціональних структур з урахуванням багатонаціональної, глобальної та специфічної маркетингових стратегій виробничо-комерційної діяльності компаній на різних етапах формування. Названо основні переваги глобалізації компаній. Наведено рівень світових інвестиційних потоків. Виокремлено десятку лідерів транснаціональних компаній за даними Global Fortune 500 та визначено кількісні зрушення у географічній структурі лідерів для країн базування. Вказано частку впливу транснаціональних структур на світовий рівень розвиток наукових, технологічних розробок і комерціалізацію ринку високотехнологічної продукції. Визначено мету створення стратегічних транснаціональних альянсів. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Кугій, А. А.