Havenko, S. F.
Aroma printing as a modern technology of packaging design [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
aroma printing -- UV-varnish -- aroma capsule -- microstructure -- electron microscopy
Анотація: Аромополіграфія займає значне місце серед сучасних технологій оздоблення паковань, не тільки поліпшує їх дизайн, але також, внаслідок використання ароматичних фарб або ароматичних лаків, покращує сприйняття інформації про запаковані товари чи продукти. Розглянуто ароматичні зображення, утворені на картоні у процесі офсетного та цифрового струминного друку з використанням ароматизаторів для закритої презентації ароматів. Досліджено вплив зовнішніх факторів (охолодження, нагрівання та УФ-опромінення), часу і частоти використання ароматичних зображень на зміну стабільності й інтенсивність вивільнення ароматів. За допомогою електронної мікроскопії показано взаємодію ароматичного лаку з картоном за друкування різними способами, зміну структури ароматичних покриттів після їх використання. Встановлено, що методи мікрокапсулювання, структура мікрокапсул, співвідношення діаметра та товщини капсульної мембрани впливають на якість аромату зображення. В результаті порівняння технологій друкування для утворення ароматничних зображень встановлено вимоги до вибору методу ароматизації та складу ароморечовин. Підтверджено, що ароматичний лак можна успішно застосовувати в офсетному та трафаретному друці для оформлення та маркування упаковки відповідно до місця призначення. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Khadzhynova, S. E.; Kotmaljova, O. G.; Labetska, M. T.