Кузишин, А. Я.
Дослідження поздовжньої стискаючої сили у неоднорідному поїзді під час гальмування у кривій ділянці колії [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
динамічна поздовжня сила -- гальмівна хвиля -- порожній вагон -- завантажений вагон -- гальмівна сила -- гальмівний коефіцієнт -- витискання вагона -- час гальмування
Анотація: Досліджено виконання необхідної умови вкочування колеса колісної пари на головку рейки неоднорідного поїзда, сформованого з порожніх і завантажених вагонів на базі спрощеного алгоритму обчислення поздовжніх стискаючих сил. Досліджено розподіл максимальних стискаючих сил у перерізах поїзда за екстреного та службового гальмування. Для визначення поздовжньої динамічної стискаючої сили складено диференціальні рівняння руху центрів мас головної і хвостової частин поїзда. Встановлено поперечний переріз, у якому необхідно визначити поздовжні зусилля, час проходження гальмівної хвилі по поїзду та час проходження гальмівної хвилі до визначеного поперечного перерізу, різницю швидкостей центрів мас головної та хвостової частин поїзда. На основі отриманих результатів розраховано максимальне значення поздовжньої динамічної стискаючої сили, яка діє на конкретний вагон. У розрахунках радіус кривої, підвищення зовнішньої рейки та швидкість руху поїзда приймаються сталими величинами. Об'єктом дослідження є вантажний поїзд, сформований з 30 порожніх та 30 завантажених вагонів, який рухається на кривій ділянці колії. Досліджено величини поздовжніх динамічних стискаючих сил, які виникають у конкретному перерізі цього поїзда під час застосування машиністом службового та екстреного гальмування. Досліджено розподіл максимальних стискаючих сил у перерізах поїзда під час застосування машиністом службового та екстреного гальмування. Виконано перевірку необхідної умови вкочування колеса колісної пари на головку рейки для 30-го порожнього вагона під час застосування службового та екстреного гальмування. Доопрацьований алгоритм спрощеного розрахунку найбільших поздовжніх сил у перерізах неоднорідного поїзда під час гальмування. Визначено стискаючі зусилля у поїзді та перевірено умову вкочування колеса на рейку під час руху на кривій ділянці колії. Показано, що нераціональне формування поїзда може призвести до виникнення зусиль, за яких сходження вагонів з рейок є можливим. Отримані результати можуть застосовуватися для встановлення причин сходження рухомого складу з рейок під час проведення залізнично-транспортних експертиз, та для проведення оцінкових розрахунків під час формування поїздів. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Батіг, А. В.