Комаров, В. В.
Моделювання впливу форми обичайки та силової стойки вхідного пристрою системи "співвісний повітряний гвинт - дозвуковий вхідний пристрій" силової установки з гвинтовентиляторним двигуном на її аеродинамічні характеристики [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
співвісний повітряний гвинт -- вхідний пристрій -- обичайка -- силова стойка -- аеродинамічні характеристики -- коефіцієнт відновлення повного тиску -- ANSYS CFX
Анотація: Розроблено методику визначення параметрів "співвісний повітряний гвинт - дозвуковий вхідний пристрій" силової установки з турбогвинтовентиляторним двигуном та рекомендацій щодо удосконалення характеристик дозвукового вхідного пристрою ТГвВД, шляхом раціонального профілювання та оптимізації геометричних параметрів елементів проточної частини вхідного пристрою в системі "співвісний повітряний гвинт - дозвуковий вхідний пристрій" із застосуванням сучасних програмних засобів моделювання. Одержані результати базуються на розрахункових методах теорії авіаційних двигунів, теорії робочих процесів його елементів; теорії примежового шару; теорії газової динаміки. Також, у процесі досліджень використовувались методи математичного моделювання, метод кінцевих елементів для розв'язання задач газодинаміки потоку. Наведено результати математичного моделювання 3-мірної течії робочого тіла в дозвуковому вхідному пристрої кільцевого типу силової установки з гвинтовентиляторним двигуном в спеціалізованому обчислювальному комплексі ANSYS CFX. Досліджено вплив форми обичайки та силової стойки вхідного пристрою системи "співвісний повітряний гвинт - дозвуковий вхідний пристрій" на його аеродинамічну ефективність. Результати дослідження представлено у вигляді візуалізації параметрів течії газу, а також значення коефіцієнта відновлення повного тиску вхідного пристрою. Вперше розроблено математичну модель системи "співвісний повітряний гвинт - дозвуковий вхідний пристрій" та методики систематизованого аналізу варіантів профілювання елементів дозвукового вхідного пристрою кільцевого типу силової установки з турбогвинтовентиляторним двигуном з метою удосконалення його аеродинамичних характеристик. Практичну цінність роботи становлять методи й моделі, що запропоновані в роботі та доведені до інженерних методик, що дозволяють вирішувати інженерні та наукові задачі щодо розрахунку параметрів течії та ефективності системи "співвісний повітряний гвинт-дозвуковий вхідний пристрій". !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!