Добренко, О. О.
Використання інтерактивного маркетингу у сфері послуг [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
маркетинг послуг -- метод діаграмного проектування -- метод точок дотику -- метод споживчого сценарію -- реінжиніринг -- сфера послуг
Анотація: Вивчено методи аналізу і розробки процесу обслуговування, що використовуються спеціалістами з маркетингу послуг. З'ясовано сутність, технології, переваги і недоліки методів діаграмного проектування, точок дотику, споживчого сценарію, реінжинірингу. Досліджено спосіб ідентифікації споживчого кошика вигоди, створення діаграми процесу взаємодії покупця і продавця. Проаналізовано особливості застосовування методу споживчого сценарію в поєднанні з методом реінжинірингу, використання методу реінжинірингу в поєднанні з маркетинговими дослідженнями і аудитом маркетингу. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!