Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання [Text] : зб. наук. пр !ovixdm.pft: FILE NOT FOUND! .
Вип. 7 !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Описано педагогічний потенціал комп'ютерно-орієнтованих систем навчання математики, типологічні ознаки учбових рівнів у межах компонентно-орієнтованого підходу у ВНЗ. Викладено концепцію програмної системи підтримки математичної діяльності, функціональний підхід до створення комп'ютерного підручника. Розкрито особливості використання комп'ютерних мереж у процесі навчання інформатики в загальноосвітній школі. Проаналізовано досвід і проблеми навчання інформатики у технічному ВНЗ, програмне забезпечення підтримки вивчення гіпертекстових технологій, процес використання Інтернету як додаткового засобу навчання для підготовки викладачів інформатики. Висвітлено методи навчально-педагогічної діяльності учителя щодо спрямування роботи учнів під час використання інформаційних технологій навчання, особистісно орієнтовану систему навчання основ інформаційних технологій для підготовки учителів іноземних мов, шляхи застосування інформаційно-аналітичної системи у навчальному процесі.
Описаны педагогический потенциал компьютерно-ориентированных систем обучения математики, типологические свойства уровней обучения студентов в пределах компонентно-ориентированного подхода. Изложены концепция программной системы поддержки математической деятельности, функциональный подход к созданию компьютерного учебника. Раскрыты особенности использования компьютерных сетей в процессе обучения информатики в общеобразовательной школе. Проанализированы опыт и проблемы обучения информатики в техническом ВУЗ, программное обеспечение поддержки изучения гипертекстовых технологий, процесс использования Интернета как дополнительного средства обучения при подготовке преподавателей информатики. Освещены методы учебно-педагогической деятельности учителя по направлению работы учеников при использовании информационных технологий обучения, личностно ориентированная система обучения основ информационных технологий во время подготовки учителей иностранных языков, пути применения информационно-аналитической системы в учебном процессе. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Жалдак, М. І. (.)

Видання зберігається у :