|
ВА644220 Шканова, О. М. Маркетинг послуг [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Анотація: Розглянуто маркетинг послуг та описано його специфіку, складові маркетингу-мікс. Висвітлено основні методи аналізу ринку послуг та прогнозування попиту. Викладено методичні підходи до вибору підприємством маркетингових стратегій. Рассмотрен маркетинг услуг и описаны его специфика, составные маркетинга-микс. Освещены основные методы анализа рынка услуг и прогнозирования спроса. Изложены методические подходы к выбору предприятием маркетинговых стратегий. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Видання зберігається у :
|
|