ВА644220
Шканова, О. М.
Маркетинг послуг [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Розглянуто маркетинг послуг та описано його специфіку, складові маркетингу-мікс. Висвітлено основні методи аналізу ринку послуг та прогнозування попиту. Викладено методичні підходи до вибору підприємством маркетингових стратегій.
Рассмотрен маркетинг услуг и описаны его специфика, составные маркетинга-микс. Освещены основные методы анализа рынка услуг и прогнозирования спроса. Изложены методические подходы к выбору предприятием маркетинговых стратегий. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :