Прохорова, М. Е.
Цифровий маркетинг як основний елемент маркетингових стратегій глобальної експансії міжнародних компаній [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
цифровий маркетинг -- інструменти та канали цифрового маркетингу -- маркетингова стратегія -- проникнення на закордонні ринки -- соціальний медіа маркетинг
Анотація: Проаналізовано використання цифрового маркетингу як пріоритетного інструменту експансії міжнародних компаній на закордонних ринках та визначення міжнародного та вітчизняного досвіду його використання; встановлення характеру впливу використання інструментів та каналів digital маркетингу на процес прийняття рішень всередині міжнародних компаній. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!