Наукові праці Кам'янець-Подільського державного університету [Text] : зб. за підсумками звіт. наук. конф. викл. і асп. присвяч. 85-й річниці від створення ун-ту, 2 - 4 квіт., 2003 р !ovixdm.pft: FILE NOT FOUND! .
Вип. 2, т. 2 !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Анотація: Наведено результати наукових досліджень з фізико-математичних наук, проблем теорії та методики початкового навчання та середньої освіти, соціальної реабілітації та розвитку дитини, теорії та методики фізичного виховання. Проаналізовано особливості використання історичного матеріалу на уроках фізики як засобу актизації навчально-пізнавальної діяльності учнів, а також організації навчання в технологічному багатопрофільному ліцеї за умов особистісних орієнтацій. Запропоновано математичну модель поступального руху енергетичного засобу. Розкрито значення діалогічної взаємодії у професійній діяльності вчителя. Розглянуто психологічний аспект формування навичок самообслуговуючої діяльності у дошкільників з порушенням розумової діяльності, а також вплив на розповсюдженість хвороб, що передаються переважно статевим шляхом, своєчасного вивлення та лікування хворих.
Приведены результаты исследований физико-математических наук, проблем теории и методики начального и среднего образования, социальной реабилитации и развития ребенка, теории и методики физического воспитания. Проанализированы особенности применения исторического материала на уроках физики как средства активизации учебно-познавательной деятельности учеников, а также организации обучения в технологическом многопрофильном лицее в условиях личностных ориентаций. Предложена математическая модель постепенного движения энергетического средства. Раскрыто значение диалогового взаимодействия в профессиональной деятельности учителя. Рассмотрены психологический аспект значения формирования навыков самообслуживающей деятельности школьников с нарушениями мозговой деятельности, а также влияние на распространение заболеваний, передающих в основном половым путем, своевременного выявления и лечения больных. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Завальцюк, О. М. (.)

Видання зберігається у :