Проскурніна, Н.
Штучний інтелект у маркетинговій діяльності [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
штучний інтелект -- персоналізація споживачів -- машинне навчання -- функції маркетингу -- генерація контенту -- трансформаційні процеси
Анотація: Розглянуто поняття штучного інтелекту в маркетингу. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбуваються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!