|
Проскурніна, Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Шифр журнала:
Кл.слова (ненормированные): штучний інтелект -- персоналізація споживачів -- машинне навчання -- функції маркетингу -- генерація контенту -- трансформаційні процеси Анотація: Розглянуто поняття штучного інтелекту в маркетингу. Досліджено основні інструменти штучного інтелекту. Визначено ключові етапи впровадження штучного інтелекту в маркетингову діяльність підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано трансформаційні процеси, що відбуваються у маркетинговій діяльності під впливом машинного навчання. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
|
|