РА430554
Ушмарова, Вікторія Володимирівна.
Теоретичні і методичні засади формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Висвітлено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями. Розкрито методологічні, теоретичні та методичні засади дослідження готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями та процесу її формування в системі неперервної педагогічної освіти. Теоретично обгрунтовано суть готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями, виявлено та схарактеризовано її компоненти: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивно-особистісний. Розроблено науково-методичну систему формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в умовах неперервної педагогічної освіти, визначено етапи її реалізації та експериментально доведено ефективність упровадження зазначеної системи. Уточнено критерії, показники, рівні сформованості готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди

Видання зберігається у :