Mazaraki, A.
Fuzzy-multiple approach to risk assessment under the conditions of management digitalization in enterprise activity [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
digitalization -- risk -- digitalization -- new product -- innovative product -- fuzzy multiple -- fuzzy logic
Анотація: Успішність підприємства на ринку залежить від рівня його конкурентоздатності, яка, своєю чергою, визначається рівнем конкурентних переваг продукції, що розробляють і поставляють на ринок. Постійне оновлення продуктового асортименту сучасними підприємствами надає можливість їм продовжити час свого ефективного життя та забезпечити успіх у довгостроковій перспективі. Для цього підприємства повинні постійно здійснювати інноваційну діяльність, яка спрямована на розробку, впровадження і виведення новинки на ринок для забезпечення найкращим чином потреб споживача. Однак підприємства повинні не тільки досліджувати основні фактори успіху, а й джерела ризику, які супроводжують виведення інноваційної продукції на ринок. Ефективність товарної інноваційної політики підприємств молочної галузі визначається оптимальним поєднанням традиційних і нових товарів (нові зручні упаковки, нові смаки, розмір та інше). Розглянуто нечітко-множинний підхід до оцінювання ризику виведення інноваційної продукції підприємства молочної галузі на ринок. В основу підходу покладено критерії оцінювання ризику виведення нової продукції на ринок "RWW" (Real, Win, Worthit - "Чи це реально?", "Чи ми можемо виграти?", "Чи варто цим займатись?"), які розглянуто в роботі Джорджа С. Дея. На базі критеріїв оцінки ризику побудовано нечітко-множинну модель оцінки ризику виведення інноваційної продукції на ринок. У результаті отримано оцінку ризику виведення новинки на ринок за трьома складовими інструменту "RWW" та інтегральну узагальнену. Перевагою використання запропонованого методу є можливість формування агрегованого показника ризику виведення нового продукту на ринок, який ураховує не тільки кількісні, а й якісні характеристики індикаторів оцінки. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Fedulova, I.; Drozdova, Yu.; Bai, S.