Бугеря, Т. М.
Використання положень акмеології у процесі креативної професійної підготовки майбутніх фізичних реабілітологів [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:

Географічні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
акмеологія -- професійна підготовка -- фахівці з фізичної реабілітації
Анотація: Досліджено роль акмеології у процесі професійного розвитку фахівців з фізичної реабілітації. Для поліпшення навчально-виховної роботи з професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації необхідно використовувати досягнення акмеології. Плюралізм форм, методів і підходів дозволяє оптимізувати дослідницький інтерес студентів, стимулює їх креативність, сприяє до науково-дослідному пошуку й досягненням у професійній оздоровчій діяльності. Важливу роль у процесі залучення студентів до навчально-дослідницької діяльності надано міжпредметним зв'язкам.
Исследована роль акмеологии в процессе профессионального развития специалистов по физической реабилитации. Для улучшения учебно-воспитательной работы по профессиональной подготовке специалистов по физической реабилитации необходимо использовать достижения акмеологии. Плюрализм форм, методов и подходов позволяет оптимизировать исследовательский интерес студентов, стимулирует их креативность, ведет к научно-исследовательскому поиску и к вершинам в профессиональной оздоровительной деятельности. Важная роль в процессе приобщения студентов к учебно-исследовательской деятельности принадлежит межпредметным связям.
The role of akmeology during the process of professional development of specialists in physical rehabilitation is researched in the article. For improvement of teaching and educational work on vocational training experts on physical rehabilitation it is necessary to use achievement akmeology. The pluralism of forms, methods and approaches allows to optimize research interest of students, stimulates them creative, conducts to research search and to tops in professional improving activity. The important role during familiarizing students with educational research activity belongs to intersubject communications. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :