РА453530
Борин, Галина Василівна.
Підготовка майбутніх вихователів до формування художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Охарактеризовано особливості та структуру художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. Визначено 35 напрями вдосконалення професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку. Обґрунтовано систему професійної підготовки майбутніх вихователів до формування художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку, яка охоплює особистісно-мотиваційний, освітньо-інтегративний, діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний компоненти. Розроблено структурно-функціональну модель системи професійної підготовки, розкрито педагогічні умови, форми, методи і прийоми, засоби навчання, які сприяють ефективному впровадженню системи професійної підготовки майбутніх вихователів до формування художньо- конструктивної діяльності дітей дошкільного віку в умовах закладу дошкільної освіти. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Видання зберігається у :