Король, С.
Корпоративна соціальна відповідальність у стратегіях трансфертного ціноутворення [] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Шифр журнала:

Кл.слова (ненормированные):
трансферне ціноутворення -- корпоративна соціальна відповідальність -- цілі сталого розвитку -- міжнародна група компаній -- воєнна агресія
Анотація: Міжнародні групи компаній (МГК) мають значний економічний, екологічний і соціальний вплив на регіон присутності. Найпотужнішим механізмом такого впливу на регіональний розвиток є платежі міжнародних груп компаній на користь держави. Об'єктом дослідження є МГК, що мали бізнес у росії на початок 2022 р. Мета статті - аналіз стратегії трансферного ціноутворення МГК у контексті реалізації ними принципів корпоративної соціальної відповідальності, досягнення ЦСР і сприяння миру та недопущення воєнної агресії. Методика дослідження передбачає аналіз даних про діяльність МГК щодо стратегії ТЦУ, сприяє реалізації ЦСР та розвитку корпоративної соціальної відповідальності. Розглянуто зв'язок стратегії ТЦУ та рівня досягнення ЦСР і передусім миру в регіоні присутності МГК. Проведено аналіз статистичних даних ОЕСР і ООН щодо присутності дочірніх компаній МГК в росії та їх сталого розвитку. Зазначено невідповідність оцінок досягнення ЦСР 16 "Мир, справедливість і сильні інституції" у рф та її зовнішньо-економічній політиці. Виявлено дисонанс між заявами про соціальну відповідальність окремих МГК та їх реакцією на воєнну агресію росії. Доведено необхідність коригування підходів до визначення стратегії ТЦУ та оцінювання рівня досягнення ЦСР. Висновки: глобальна система оподаткування бізнесу та політика ТЦУ здатна вирішувати не лише економічні завдання, але й протидіяти будь-яким загрозам майбутньому людства та сприяти його сталому розвитку. Вдосконалення методики визначення прогресу щодо досягнення ЦСР потребує адекватної оцінки відповідності ЦСР 16 "Мир, справедливість і сильні інституції". МГК за розширення географії своїх економічних інтересів надалі має використовувати нові підходи до оцінки бізнес-клімату в регіоні з урахуванням фактора війни й миру. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Ромашко, О.