РА442781
Топчій, Юрій Михайлович.
Адміністративно-правові аспекти діяльності комунальних охоронних підприємств (муніципальної варти) [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Дисертацію присвячено теоретичним та практичним проблемам адміністративно-правового регулювання створення та діяльності комунальних охоронних підприємств (муніципальної варти). Охарактеризовано історичні етапи виникнення, розвитку та становлення муніципальних органів, діяльність яких спрямована на забезпечення публічного порядку. Досліджено систему нормативно-правових актів, які здійснюють адміністративно-правове регулювання створення органами місцевого самоврядування комунальних охоронних підприємств (муніципальної варти) та їх діяльності. Здійснено аналіз повноважень комунальних охоронних підприємств (муніципальної варти) у сфері забезпечення публічного порядку. Доведено, що утворені органами місцевого самоврядування інституції, діяльність яких спрямована на забезпечення на територіях самоврядних громад публічного порядку (муніципальної варти, муніципальна охорона, муніципальна гвардія, муніципальні дружини тощо), слід розглядати як квазіполіцейські органи, що здійснюють альтернативну контрольованій державою правоохоронну діяльність, яка функціонує в межах права. Найпоширенішою організаційно-правовою формою інституцій, діяльність яких спрямована на забезпечення публічного порядку, є комунальне підприємство, що здійснює охоронну діяльність. Унаслідок дослідження установчих актів (статутів, положень) муніципальної варти та відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з’ясовано, що органи місцевого самоврядування уповноважують муніципальну варту на здійснення широкого спектру видів діяльності як економічної так і юридичної, в окремих випадках покладаючи не неї невластиві види діяльності, що не пов’язані з правоохороною. Виявлено істотну відмінність локальних нормативно-правових актів (статутів, положень, посадових інструкцій, цільових рішень тощо), що визначають адміністративно-правовий статус комунального охоронного підприємства (муніципальної варти) між собою за обсягом та юридичною спрямованістю правових норм. Проаналізовано європейські моделі діяльності із забезпечення публічного порядку на муніципальному рівні, їх генезис, становлення організаційно-правових форм. Подано пропозиції щодо удосконалення нормативно-правових актів, спрямованих на адміністративно-правове регулювання діяльності органів місцевого самоврядування у сфері забезпечення публічного порядку. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Одеський державний університет внутрішніх справ

Видання зберігається у :