РА443887
Склянська, Ольга Вадимівна.
Формування соціальної взаємодії дітей раннього віку з порушеннями розвитку із близьким дорослим [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Дослідження присвячене вивченню формування соціальної взаємодії дітей раннього віку з порушеннями розвитку із близьким дорослим. Систематизовано уявлення про структуру соціальної взаємодії дитини раннього віку з близьким дорослим, визначено рівні сформованості соціальної взаємодії та фактори, що впливають на формування соціальної взаємодії з близьким дорослим дитини раннього віку з порушеннями розвитку.Представлено структурно-динамічну модель формування соціальної взаємодії дитини раннього віку з порушеннями розвитку з близьким дорослим, яка є теоретичним базисом подальших розробок методики діагностики та програми формування соціальної взаємодії в діаді "дорослий - дитина". Здійснено експериментальне дослідження особливостей соціальної взаємодії дітей раннього віку з порушеннями розвитку із близьким дорослим та факторів, що впливають на її формування. Розроблено методику вивчення соціальної взаємодії в діаді "близький дорослий – дитина раннього віку з порушеннями розвитку". Розроблено та апробовано програму формування соціальної взаємодії дитини раннього віку з порушеннями розвитку із близьким дорослим. Доведено ефективність та доцільність впровадження запропонованих діагностичної методики та програми. Показано значущі зміни у сформованості всіх компонентів соціальної взаємодії в діад,і а також позитивну динаміку в розвитку соціальної сфери дітей та якості життя родин в експериментальній групі дослідження. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка (Київ)

Видання зберігається у :