ВА870440

Міжнародний маркетинг [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Розглянуто технологію ведення міжнародного маркетингу на підприємствах України під кутом зору різних сторін їх діяльності. Основну увагу приділено банківському обслуговуванню та оподаткуванню зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Проаналізовано маркетингову політику підприємства, проблеми її організації та шляхи їх вирішення. Виявлено особливості та проблеми розвитку бренду і торгової марки. Досліджено найголовніші практичні аспекти організації бюджетування зовнішньоекономічної діяльності підприємств та організацій. Визначено особливості міжнародної торгівлі на прикладі зарубіжної країни, що мають найважливіше значення для міжнародного маркетингу вітчизняних підприємств, а також митного обслуговування міжнародних перевезень, діяльності транснаціональних корпорацій та міжнародних організацій, міжнародного менеджменту і теорії планування експериментів. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Гаврилко, П. П.; Колодійчук, А. В.; Молнар, О. С.; Крамченко, Р. А.; Чобаль, Л. Ю.; Сімех, К. Ю.; Державний торговельно-економічний університет (Київ). Ужгородський торговельно-економічний інститут

Видання зберігається у :