ВА669005
   Колпаков, В. М. Міжрегіон. акад. упр. персоналом.
Маркетинг персоналу [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Анотація: Викладено теоретичні засади маркетингу персоналу, проаналізовано досвід практичної діяльності кадрових служб з визначення потреби в персоналі та її задоволенні. Наведено рекомендації з вдосконалення маркетингової діяльності у сфері управлінні персоналом. Описано особливості товару "робоча сила", види планування та реалізації потреби в персоналі. Розкрито суть понять стратегії, стратегічної планової діяльності. Розглянуто навчання та розвиток персоналу як об'єкт управління, запропоновано методику оцінки його діяльності.
Изложены теоретические основы маркетинга персонала, проанализирован опыт практической деятельности кадровых служб по изучению потребности в персонале и ее удовлетворении. Приведены рекомендации по усовершенствованию маркетинговой деятельности в сфере управления персоналом. Описаны особенности товара "рабочая сила", виды планирования и реализации потребности в персонале. Раскрыта сущность понятий стратегии, стратегической плановой деятельности. Рассмотрено обучение и развитие персонала как объект управления, предложена методика оценки его деятельности. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!
Видання зберігається у :