|
Кендюхов, О. В. Можливості використання методології математичного аналізу в брендингу [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !oistaspk_H.pft: FILE NOT FOUND! Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Шифр журнала:
Анотація: Проаналізовано можливості використання математичних методів прийняття управлінських рішень у брендингу, визначено особливості й умови їх використання. Висвітлено питання розробки динамічної моделі стратегії керування торговими марками й оптимізації бренд-портфеля підприємства. Проанализированы возможности использования математических методов принятия управленческих решений в брендинге, определены особенности и условия их применения. Освещены вопросы разработки динамической модели стратегии управления торговыми марками и оптимизации бренд-портфеля предприятия. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND! Видання зберігається у :
|
|