Освітянські обрії: реалії та перспективи [Text] : зб. наук. пр !ovixdm.pft: FILE NOT FOUND! .
N 3 !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:


Анотація: Проаналізовано роль освіти у структурі культури особистості інженера-педагога та суспільства. Описано бінарну модель формування готовності кваліфікованих робітників до виробничої діяльності. Розглянуто питання педагогічного проектування інтегрованих навчальних курсів, застосування інженерами-педагогами методу проектів на уроках виробничого навчання та у професійному становленні учнів і студентів. Розкрито організаційно-методичні засади підготовки інженерів-педагогів у ВНЗ. Наведено критерії оцінювання рівня педагогічної підготовки викладачів ВНЗ. Визначено основні напрямки підвищення ефективності самостійної роботи студентів за умов кредитно-модульної системи. Висвітлено сучасні тенденції використання новітніх технологій у підготовці педагогів професійного навчання в контексті Болонської системи.
Проанализирована роль образования в структуре культуры личности инженера-педагога и общества. Описана бинарная модель формирования готовности квалифицированных рабочих к производственной деятельности. Рассмотрены вопросы педагогического проектирования интегрированных учебных курсов, применения инженерами-педагогами метода проектов на уроках производственного обучения и в профессиональном становлении учеников и студентов. Раскрыты организационно-методические основы подготовки инженеров-педагогов в ВУЗ. Приведены критерии оценки уровня педагогической подготовки преподавателей ВУЗ. Определены основные направления повышения эффективности самостоятельной работы студентов в условиях кредитно-модульной системы. Освещены современные тенденции использования новейших технологий в подготовке педагогов профессионального обучения в контексте Болонской системы. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Тверезовська, Н. (.)

Видання зберігається у :