ВА687268
Сум. держ. ун-т.
Поведінка споживачів [Text] !Otitkn.pft: FILE NOT FOUND! !oizd.pft: FILE NOT FOUND! !ospec.pft: FILE NOT FOUND! !ovixd.pft: FILE NOT FOUND! !ofizxar_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oprim_H.pft: FILE NOT FOUND! !Oisbncnk_H.pft: FILE NOT FOUND! !oant_H.pft: FILE NOT FOUND! !opri451_H.pft: FILE NOT FOUND! !Opris488_H.pft: FILE NOT FOUND!

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Анотація: Розкрито сутність поведінки споживачів (ПС) за умов економічного обміну. Наведено мікроекономічний підхід до моделювання ПС. Визначено чинники зовнішнього та внутрішнього впливу на ПС. Охарактеризовано процес ухвалення рішень індивідуальним і організаційним споживачем. Розглянуто поведінкову реакцію покупців. Охарактеризовано маркетингові інструменти впливу на ПС. Викладено загальну характеристику методів дослідження ПС. Запропоновано методики, що застосовуються в процесі проведення якісних досліджень ПС.
Раскрыта сущность поведения потребителей (ПП) в условиях экономического обмена. Приведен микроэкономический подход к моделированию ПП. Определены факторы внутреннего и внешнего влияния на ПП. Охарактеризован процесс принятия решений индивидуальным и организационным потребителем. Рассмотрена поведенческая реакция покупателей. Охарактеризованы маркетинговые инструменты влияния на ПП. Изложена характеристика методов исследования ПП. Предложены методики, используемые при проведения качественных исследований ПП. !oprip481_H.pft: FILE NOT FOUND!

Дод. точки доступу:
Прокопенко, О. В. (д.); Троян, М. Ю. (д.)

Видання зберігається у :