![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>AT=Волощук Моделювання теплового стану та$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Волощук В. В. Моделювання теплового стану та енергоємності автомобільних барабанних гальм і визначення їхніх раціональних конструктивних параметрів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / В. В. Волощук ; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. — Х., 2011. — 20 с. — укp.Вдосконалено системний підхід з використанням методу ітерації у дослідженні швидкоплинних нестаціонарних теплових процесів, які відбуваються за різних режимів гальмування. Висвітлено методи дослідження теплової динаміки для оцінювання розподілу теплових потоків у фрикційному вузлі барабанно-колодкових гальм автотранспортних засобів (ФВ БКГ АТЗ). Встановлено нові зв'язки між конструктивними, фізичними та режимними параметрами ФВ БКГ на основі виконаних досліджень з використанням геометричного програмування. Розглянуто концептуальні рішення для зниження та вирівнювання навантаженості у ФВ БКГ АТЗ. Одержано нові теоретичні та практичні результати, які підтверджені експериментальними дослідженнями. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.730.1 Шифр НБУВ: РА380191 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|