| Георгієвська В.В. Становлення та розвиток рекламно-довідкової преси на території Східної України ХIХ - початку ХХ ст. : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.04 / В.В. Георгієвська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 18 с. — укp.Проведено комплексне дослідження рекламно-довідкової преси Східної України 1809 - 1917 рр. Виділено й охарактеризовано її основні тематичні групи, зокрема, довідкові (універсальні) видання, а також торгово-промислові, комерційні, біржові, сільськогосподарські, квартирні, шлюбні, театрально-артистичні та книжкові, рекламні, медичні, курортні). Досліджено жанрові модифікації реклами на шпальтах спеціалізованої преси (від каталогу, прейскуранта, рубричної реклами до реклами-історії, консультації фахівця, реклами-звернення, реклами-вірша). Розроблено алфавітний покажчик рекламно-довідкової преси (всього 207 видань), додаткові покажчики, схеми та діаграми, які характеризують розвиток даної спеціалізованої преси. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4УКР5)-5 + Ч617.167.7 + Шифр НБУВ: РА367982
Рубрики:
Географічні рубрики:
|