Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>AT=Коваленко Теоретичні та методичні засади$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Коваленко Наталія Володимирівна 
Теоретичні та методичні засади формування ранньої професійної ідентичності майбутніх учителів засобами проєктно-тренінгових технологій: автореф. дис. ... д. пед. н. : 13.00.01 - Загальна педагогіка та історія педагогіки / Н. В. Коваленко ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. — 2021 — укp.

Дисертація є комплексним дослідженням, у межах якого обґрунтовано теоретичні та методичні засади формування ранньої професійної ідентичності майбутніх учителів засобами проєктно-тренінгових технологій. Обґрунтовано теоретико-методологічні та нормативні засади дослідження проблеми формування ранньої професійної ідентичності майбутніх учителів у вітчизняному та зарубіжному контекстах. Визначено структуру ранньої професійної ідентичності майбутніх учителів, критерії, показники та рівні її сформованості. Виявлено стан сформованості ранньої професійної ідентичності майбутніх учителів у системі професійно-педагогічної підготовки в закладах вищої освіти. Розроблено та обґрунтовано структурно-функціональну модель педагогічної системи формування ранньої професійної ідентичності майбутніх учителів у закладах вищої освіти засобами проєктно-тренінгових технологій. Визначено психолого-педагогічні умови формування ранньої професійної ідентичності майбутніх учителів у закладах вищої освіти засобами проєктно-тренінгових технологій. Схарактеризовано організаційно-методичні засади педагогічної системи формування ранньої професійної ідентичності майбутніх учителів та етапи реалізації досліджуваної педагогічної системи. Здійснено експериментальну перевірку ефективності педагогічної системи формування професійної ідентичності майбутніх учителів засобами проєктно-тренінгових технологій у процесі професійно-педагогічної підготовки в закладах вищої освіти.Ключові слова: ідентичність, професійна ідентичність, рання професійна ідентичність майбутніх учителів, формування ранньої професійної ідентичності майбутніх учителів, професійно-педагогічна підготовка, педагогічна система формування ранньої професійної ідентичності майбутніх учителів, навчально-науковий педагогічний проєкт, заклад вищої освіти, заклад загальної середньої освіти.

Постачальник даних: УкрІНТЕІ (Український Інститут науково-технічної експертизи та Інформації)

  Завантажити автореферат

З матеріалами дисертації можна ознайомитись в НРАТ (Національний репозитарій академічних текстів)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського