Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>AT=Лабурцева Науково-методологічні основи розвитку підприємництва$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Лабурцева О.І. 
Науково-методологічні основи розвитку підприємництва в легкій промисловості на засадах маркетингу : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / О.І. Лабурцева ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. — К., 2008. — 33 с. — укp.

Створено нову цілісну концепцію розвитку підприємництва в легкій промисловості на підставі впровадження маркетингового управління та комплесу заходів щодо сприяння його становленню. Розроблено теоретико-методологічні засади розвитку підприємництва на ринку товарів широкого вжитку. Запропоновано концептуальну модель маркетингового управління як засобу активізації підприємницької діяльності. На підставі аналізу тенденцій розвитку ринку виявлено фактори, що визначають специфіку маркетингового управління в легкій промисловості. Узагальнено методологічні засади стратегічного маркетингового планування, зокрема, за умов ризику та невизначеності. Систематизовано й адаптовано для використання у легкій промисловості методичний інструментарій реалізації маркетингових стратегій. Розроблено комплекс заходів щодо сприяння становленню маркетингового управління на підприємствах легкої промисловості, що охоплює заходи на рівні держави, суб'єктів ринкового мікросередовища та власне підприємства.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.1-131.1 +
Шифр НБУВ: РА357050


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського