Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>AT=Махнуша Управління торговельною маркою як$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Махнуша С.М. 
Управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / С.М. Махнуша ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні проблеми управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства (на прикладі галузі виробництва машин та устаткування). Розроблено концепцію, структуру й основні підсистеми організаційно-економічного управління торговельною маркою як інтелектуальним активом промислового підприємства. Запропононо новий теоретико-методичний підхід щодо оцінювання потенціалу торговельної марки як інтелектуального активу промислового підриємства на підставі визначенння її параметрів, а також внутрішніх і зовнішніх факторів конкурентоспроможності. Результати наукового дослідження впроваджено на ВАТ ВЕК "Сумигазмаш", ТОВ ДВП "Варіант-Гермотехніка", ПП "Променергомаш" і навчальний процес Сумського державного університету.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)301-21 +
Шифр НБУВ: РА355710


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського