![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>AT=Мельник Формування готовності майбутніх учителів$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Мельник Л.В. Формування готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л.В. Мельник ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2010. — 20 с. — укp.Проаналізовано стан розробленості даної проблематики. Визначено критерії та рівні готовності майбутніх учителів до використання інтерактивних технологій у навчальному процесі. Розроблено організаційно-педагогічну модель формування готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до застосування інтерактивних технологій. Обгрунтовано педагогічні умови ефективного формування даного феномену. Доведено, що впровадження методики формування готовності майбутніх учителів до використання інтерактивних технологій у навчальному процесі на підставі її етапної реалізації (мотиваційно-організаційний, когнітивно-діяльнісний, рефлексивно-продуктивний) сприяє позитивним змінам у рівнях готовності майбутніх учителів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.24 + С. р(4УКР) Шифр НБУВ: РА375303 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|