Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>AT=Погрібна Психолого-педагогічні засади об'єктивності оцінювання$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Погрібна О.Д. Психолого-педагогічні засади об'єктивності оцінювання вчителем успішності навчальної діяльності школярів : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Д. Погрібна ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2002. — 16 с. — укp.Досліджено проблему функціонування механізму оцінювання успішності шкільної діяльності, формування шкільної оцінки як об'єктивного показника рівня навчання. Обгрунтовано оригінальну гіпотезу щодо оцінювання інтегральним показником, що відбиває не тільки рівень знань учнів, але й наявність у вчителів суб'єктивних шкал оцінювання та психологічної стійкості учнів до ситуації опитування. Доведено, що суб'єктивізм учителів і стійкість учнів обумовлені низкою особистісних особливостей і тактикою (стилем) оціночної діяльності вчителя. Розроблено оригінальну методику опитування та анкетування вчителів, учнів та їх батьків. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-7 Шифр НБУВ: РА318584 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|
|
|