Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>AT=Соловйов Науково-методологічні основи формування та$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Соловйов І.О. 
Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / І.О. Соловйов ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2009. — 37 с. — укp.

На підставі результатів системного аналізу еволюції маркетингу за умов глобалізації економіки обгрунтовано науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу, розроблено концептуальні положення ринкових стратегій аграрних підприємств і механізми їх функціонування. Визначено основні принципи формування агромаркетингу за умов ринкових трансформацій як цілісного, динамічного суспільного явища у вигляді комплексної соціально-економічної системи, розкрито його роль і значення у відтворювальному циклі аграрної економіки. Доведено необхідність участі держави у процесах побудови й управління системами макро- й агромаркетингу. Розроблено основні положення, визначено характеристики та зміст інституціональних передумов впровадження маркетингових засад управління економікою аграрної галузі. Удосконалено модель системи агромаркетингу як ринкової концепції господарювання, в якій організуються та координуються дії структур управління маркетингом на всіх рівнях.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 +
Шифр НБУВ: РА363058


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського