![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>AT=Соловйов Науково-методологічні основи формування та$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Соловйов І.О. Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу : автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / І.О. Соловйов ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2009. — 37 с. — укp.На підставі результатів системного аналізу еволюції маркетингу за умов глобалізації економіки обгрунтовано науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу, розроблено концептуальні положення ринкових стратегій аграрних підприємств і механізми їх функціонування. Визначено основні принципи формування агромаркетингу за умов ринкових трансформацій як цілісного, динамічного суспільного явища у вигляді комплексної соціально-економічної системи, розкрито його роль і значення у відтворювальному циклі аграрної економіки. Доведено необхідність участі держави у процесах побудови й управління системами макро- й агромаркетингу. Розроблено основні положення, визначено характеристики та зміст інституціональних передумов впровадження маркетингових засад управління економікою аграрної галузі. Удосконалено модель системи агромаркетингу як ринкової концепції господарювання, в якій організуються та координуються дії структур управління маркетингом на всіх рівнях. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1 + Шифр НБУВ: РА363058
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|