Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (771)Журнали та продовжувані видання (147)Реферативна база даних (406)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 771
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ІВ201525
Bearden, William O..
Marketing [Text] : principles and perspectives / W. O. Bearden [a.o]. - Chicago[etc.] : Irwin, 1995. - 631 p.: ill. - (Irwin series in marketing). - ISBN 0-256-11319-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ingram, THomas N.; Laforge, Raymond

Видання зберігається у :

2.
ІВ205514
Bearden, William O..
Marketing [Text] : principles and perspectives / W. O. Bearden [та ін.]. - 3. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2001. - XXXVII, 596 p.: ill. - (McGraw-Hill : irwin series in marketing). - ISBN 0-07-232297-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W.

Видання зберігається у :

3.
ІР6592
Buzikevici, Kazimir.
Marketingul parteneriatului în procesul de distribuţie [Text] : autoref. al tezei de doctor în ştiinţe economice: 08.00.06 / K. Buzikevici ; Academia de studii economice din Moldova. - Chişinău : [б.в.], 2001. - 29 p.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Academia de studii economice din Moldova

Видання зберігається у :

4.
ІВ195386
Dalrymple, Douglas J..
Sales management [Text] : concepts and cases / D. J. Dalrymple, W. L. Cron. - 4. ed. - New York[etc.] : Wiley, 1992. - XIV, 769 p. - ISBN 0-471-53249-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Cron, William L

Видання зберігається у :

5.
ВА848361

Digital-маркетинг: ефективний інструмент для популяризації досягнень наукових установ НААН [Текст] : колект. монографія / [А. В. Балян та ін.] ; Нац. акад. аграр. наук України. - Вінниця : Твори, 2019. - 67 с. - Бібліогр. в кінці розд. та с. 60-64. - 300 прим. - ISBN 978-966-949-384-2

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Балян, А. В.; Вергунов, В. А.; Криворучко, І. М.; Носенко, Ю. М.; Семеняка, І. М.; Каменщук, Б. Д.; Сінельник, Л. М.; Шейко, К. І.; Братчук, Л. М.; Національна академія аграрних наук України (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ІВ201550
Etzel, Michael J..
Internet exercises to accompany Marketing: 1999- 2000 edition [Text] / M. J. Etzel [a.o]. - 11. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1999. - 104 p. - ISBN 0-07-236150-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Walker, Bruce J.; Stanton, WIlliam J.

Видання зберігається у :

7.
ІВ201560
Etzel, Michael J..
Marketing [Text] / M. J. Etzel [a.o]. - 11. ed. - Boston, Massachusetts[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1997. - 618, I-32 p.: fig. - (McGraw-Hill series in marketing). - Бібліогр.: v kinci tekstu. - ISBN 0-07-018954-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Walker, Bruce J.; Stanton, William J.

Видання зберігається у :

8.
ІВ202800

Forschung erfolgreich vermarkten [Text] : Ein Ratgeber für die Praxis / Red. T. Brand [u.a.] ; Universität Dortmund. - Berlin[etc.] : Springer, 2003. - 158 S.: Tab.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Brand, Thomas (red.); Universität Dortmund

Видання зберігається у :

9.
ІВ196691
Hill, Wilhelm.
Marketing - Management [Text] / W. Hill, I. Rieser. - 2., durchgesehene Aufl. - [s. l.] : Haupt, 1993. - XVII, 568 S. - ISBN 3-258-04717-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Rieser, Ignaz

Видання зберігається у :

10.
ІВ196680
Holland, Heinrich.
Direktmarketing [Text] / H. Holland. - München : Vahlen, 1992. - 268 S.: Ill. - ISBN 3-8006-1670-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

11.
ІВ196698
Jaspert, Friedhelm.
Marketing [Text] : Intensivkurs: Lehrbuch nach dem Frage-Antwort-Prinzip / F. Jaspert. - München ; Wien : Oldenbourg, 1994. - 303 S.: Abb. - ISBN 3-486-23004-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

12.
ІВ196692
Koppelmann, Udo.
Marketing [Text] : Einführung in Entscgeidugsprobleme des Absatzes und der Beschaffung / U. Koppelmann. - Düsseldorf : Werner-Verlag, 1991. - 156 S.: Ill. - (wisu-Texte, ISSN 0340-7276). - ISBN 3-8041-2467-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

13.
ІВ196693
Koppelmann, Udo.
Produktmarketing [Text] : Entscheidungsgrundlage für Produktmanager / U. Koppelmann. - 4., vollständig überarbeitete u. erweiterte Aufl. - Berlin[etc.] : Springer, 1993. - XIV, 455 S. - ISBN 3-540-55986-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

14.
CDR688/ІВ208710
Kotler, Philip.
Principles of marketing: [Elektronnyj resurs] [Text] / P. Kotler, G. Armstrong. - 9 ed. - Upper Sadle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 2001. - 1 elektron. opt. dysc CD-ROM. - ISBN 0-13-088368-9
Dodatok do knygy iB208710. - System requirements: Windows, 95, Windows 98, Windows NT. Windows

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Armstrong, Gary

Видання зберігається у :

15.
ІВ208710/CDR688
Kotler, Philip.
Principles of marketing [Text] / P. Kotler, G. Armstrong. - 9. ed. - Upper Sadle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 2001. - XV, 785, I-16 p.: ill. + CD-ROM. - ISBN 0-13-026312-5
Z dodatkom CDR688

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Armstrong, Gary

Видання зберігається у :

16.
ІВ207949
Lilien, Gary L..
Marketing engineering [Text] : computer-assisted marketing analysis and planning / G. L. Lilien, A. Rangaswamy. - 2 ed. - Upper Saddle River (New Jersey) : Prentice Hall, 2003. - XXIV, 518 p.: fig., tab. - Бібліогр.: p. 481-497. - ISBN 0-13-035549-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Rangaswamy, Arvind

Видання зберігається у :

17.
ІВ207872

Marketing channels [Text] / A. T. Coughlan [та ін.]. - 6. ed. - Upper Saddle River, New Jersey : Prentice Hall, 2001. - XVIII, 590 p.: tab., fig. - (The Prentice Hall international series in marketing). - Бібліогр.: v kinci gl. - ISBN 0-13-012772-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Coughlan, Anne T.; Anderson, Erin; Stern, Louis W.; El-Ansary, Adel I.

Видання зберігається у :

18.
ІВ209189
Peter, J. Paul.
Marketing management: knowledge and skills [Text] / J. P. Peter, J. H. Donnelly. - 7th ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/ Irwin, 2004. - XIX, 876 p.: fig. - (McGraw-Hill/ Irwin series in marketing). - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-07-255217-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Donnelly, James H.

Видання зберігається у :

19.
ІВ198774
Rangan, V. Kasturi.
Business marketing strategy [Text] / V. K. Rangan [a.o.]. - Chicago[etc.] : Irwin, 1995. - XIV, 850 p.:fig. - ISBN 0-256-16911-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Shapiro, Benson P.; Moriarty, Rowland T.

Видання зберігається у :

20.
ІВ196647
Schwarz, Christian.
Marketing 2000 [Text] : Perspektiven zwischen Theorie und Praxis / C. Schwarz [u.a]. - 2., durchgesehene Aufl. - Wiesbaden : Gabler, 1989. - 394 S.: Abb. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 3-409-23616-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Sturm, Frank; Klose, Wolfgang

Видання зберігається у :

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського