Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (80)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (131)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.0-803.43<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА716699

Blackbox [Текст] : коллекция дизайнерских идей. - К. : Биос Дизайн Букс, 2007. - 246 с.: ил. - ISBN 966-96802-0-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Видання зберігається у :
Чит. зал образотворчих видань (Філія 1)

2.
ІВ227514

National brand of Ukraine [Text] : monogr. / Anatolii Mazaraki [et al.] ; gen. editorship dr of econ. sciences, prof. A. Mazaraki. - Tallinn : Scientific Route, 2018. - XIV, 250 p. : fig., tab. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-9949-7316-4-0 (Hardback). - ISBN 978-9949-7316-5-7 (eBook)
На обкл. авт. не зазнач.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Mazaraki, Anatolii; Melnychenko, Svitlana; Melnyk, Tetiana; Tkachenko, Tetiana; Hladkyi, Alexander; Bai, Serhii; Piatnytska, Galyna; Avdan, Oksana; Hryhorenko, Oleh; Dupliak, Tetiana; Zabaldina, Julia; Kandahura, Kateryna; Lukashova, Liudmyla; Prysiazhnyuk, Anna; Varibrusova, Anna; Mazaraki, Anatolii (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
РА353968
Кужилєва, Оксана Володимирівна.
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Кужилєва Оксана Володимирівна ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк, 2007. - 18 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА714155
   Азарян, Олена Михайлівна.
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства [Текст] : монографія / О. М. Азарян [и др.] ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : Вебер, Донецька філія, 2009. - 169 c. - Бібліогр.: с. 158-169. - ISBN 978-966-335-253-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Радкевич, Лариса Альбертівна; Кужилєва, Оксана Володимирівна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ДС105444
Кужилєва, Оксана Володимирівна.
Інноваційний потенціал торгової марки підприємства [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Кужилєва Оксана Володимирівна ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк, 2007. - 209 арк.: рис., табл. - арк. 197-209

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
РА349585
Мельник, Інна Валеріївна.
Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / І.В.Мельник ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2007. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ДС109579
Мельник, Інна Валеріївна.
Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності [Текст] : дис. ... канд. філол. наук : 10.01.08 / Мельник Інна Валеріївна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2006. - 180 арк. - Бібліогр.: арк. 157-174.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА757333
   Родіонов, О. В.
Бренд підприємства: формування, діагностика, розвиток [Текст] : монографія / О. В. Родіонов. - Луганськ : Ноулідж, 2012. - 269 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 218-233. - 350 прим. - ISBN 978-617-579-288-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

9.
ВА810526
   Студінська, Галина Яківна.
Бренд у національній економіці України [Текст] : монографія / Г. Я. Студінська ; Держ. НДІ інформатизації та моделювання економіки. - Київ : ДНДІІМЕ, 2016. - 375 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 317-343 . - 300 прим. - ISBN 978-617-7047-17-8

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
РА357199
Велещук, Світлана Сергіївна.
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Велещук Світлана Сергіївна ; Київський національний ун-т технологій та дизайну. - К., 2008. - 21 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет технологій та дизайну

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ДС110879
Велещук, Світлана Сергіївна.
Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Велещук Світлана Сергіївна ; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т., 2008. - 213 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 189-206.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Тернопільський національний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА723077
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Бренд-менеджмент підприємств в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : монографія / Л. В. Балабанова, Я. В. Приходченко ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : [РВВ ДонНУЕТ], 2010. - 200 с.: рис., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 124-134. - ISBN 978-966-385-157-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Приходченко, Яна Володимирівна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

13.
РА363405
Приходченко, Яна Володимирівна.
Бренд-менеджмент торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Приходченко Яна Володимирівна ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк, 2009. - 19 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ДС109455
Приходченко, Яна Володимирівна.
Бренд-менеджмент торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Приходченко Яна Володимирівна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2009. - 279 арк.: рис., табл. - Бібліогр.: арк. 264-279.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
РА430912
Парфенчук, Інна Олександрівна.
Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю підприємств у системі національного господарства [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Парфенчук Інна Олександрівна ; Дніпропетров. держ. аграр.-екон. ун-т. - Дніпро, 2017. - 20 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ДС150668
Парфенчук, Інна Олександрівна.
Бренд-орієнтоване управління конкурентоспроможністю підприємств у системі національного господарства [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Парфенчук Інна Олександрівна ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпро, 2017. - 193, [16] арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 175-193.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА784153
   Студінська, Галина Яківна.
Бренд: долаючи час та простір [Текст] : [наук. дослідж.] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412, [2] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 370-388. - 100 прим. - ISBN 978-966-96620-3-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА678019
Гейер, Геннадий Валерьевич.
Брендинг в инновационной стратегии предприятия [Текст] / Г. В. Гейер, А. В. Ландик ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 136 с. - Библиогр.: с. 125-136. - ISBN 966-380-129-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Ландик, Андрей Валентинович; Донецкий государственный университет экономики и торговли имени М. Туган-Барановского

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВА730361
Трофимов, Ярослав И..
Брендинг и идентификация настоящего и будущего [Текст] / Ярослав Трофимов. - О. : Пласке, 2009. - 95 с. : ил. - 300 прим. - ISBN 978-966-8692-25-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
РА442499
Добровольська, Катерина Анатоліївна.
Брендинг у виробничо-торговельних ланцюгах [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Добровольська Катерина Анатоліївна ; Херсон. нац. техн. ун-т. - Херсон, 2019. - 21 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Херсонський національний технічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського