Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)Реферативна база даних (64)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 128
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
CDR922/ВА694204

Маркетинговый план [Электронный ресурс] : практическое руководство по разработке: десять готовых маркетинговых планов: шаблоны для быстрого составления маркетинговых планов. - Б.м. : Вильямс, [2007]. - 1 електрон опт. диск (CD-Rom). - ISBN 5-8459-1114-1
Приложение к книге ВА694204

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
   БЕНЧМАРКІНГ : навч. посіб. (2023)
3.
ВА870088
   Парсяк, Володимир Никифорович.
Маркетинг. Гібридна дійсність [Текст] : підручник / В. Н. Парсяк. - Одеса : Гельветика, 2023. - 565 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 560-565. - 850 прим. - ISBN 978-617-554-147-0
До 10-ї річниці створення в Нац. ун-ті кораблебудування ім. адмірала Макарова Ф-ту економіки моря.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА857113

Міжнародне підприємництво [Текст] : [підручник] / [А. В. Колодійчук та ін.] ; Держ. торг.-екон. ун-т, Ужгород. торг.-екон. ін-т. - Львів : АТБ, 2022. - 190 с. : іл., табл. - Бібліогр.: с. 158-162. - 100 прим. - ISBN 978-966-2042-48-5

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Колодійчук, А. В.; Молнар, О. С.; Рибакова, Л. П.; Ценклер, Н. І.; Югас, Е. Ф.; Державний торговельно-економічний університет (Київ). Ужгородський торговельно-економічний інститут

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА854110
Турчин, Люба Ярославівна.
Сучасна концепція маркетингової діяльності підприємств в умовах турбулентності: механізми та системи управління [Текст] : монографія / Люба Ярославівна Турчин. - Харків : Друкарня Мадрид, 2021. - 306 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 284-306. - 500 прим. - ISBN 978-617-7988-66-2

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: У монографії викладено матеріали досліджень проблем управління маркетингової діяльності підприємств в умовах турбулентності. Розглянуто науково-теоретичні засади формування маркетингового інструментарію підприємств. Розроблено організаційно-економічні засади застосування маркетингових інструментів підприємств. Розроблено атрактори розвитку маркетингової діяльності в умовах глобальних інституційних зрушень. Здійснено аналіз маркетингового інструментарію та його використання в умовах динамічних ринків. Представлено методичне забезпечення аналізу ефективності маркетингової діяльності підприємств в умовах турбулентності.


Дод. точки доступу:
Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
РА452542
Шевцов, Єгор Дмитрович.
Розвиток глобальних маркетингових комунікацій [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Шевцов Єгор Дмитрович ; Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ, 2021. - 20 с. : табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
"Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", державний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА837977
"Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", міжнародна науково-практична Інтернет-конференція (4 ; 2019 ; Кривий Ріг).
IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", 21 січня 2019 р. [Текст] / [редкол.: Н. С. Приймак та ін.] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського [та ін.]. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. [вид.], 2019. - 207 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-617-7784-01-1

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Приймак, Н. С. (ред.); Барабанова, В. В. (ред.); Карабаза, І. А. (ред.); Булгакова, О. В. (ред.); Коровіна, О. В. (ред.); Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; Europejska wyźsza szkola biznesu (Poznań); Wyźsza szkoła zarządzania ochroną pracy w Katowicach; Wyźsza szkoła administracji i biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego (Gdynia)

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА821479
Голідей, Раян.
Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри [Текст] / Раян Голідей ; пер. з англ. Олександра Асташова. - Київ : Наш формат, 2018. - 100, [1] с. - Назва на корінці : Маркетинг майбутнього. - Бібліогр. в прим.: с. 100-[101]. - Пер. изд. : Growth hacker marketing. A primer on the future of PR, marketing and advertising / Ryan Holiday. - New York, 2014. - 3000 прим. - ISBN 978-617-7552-06-1 (папер. вид.). - ISBN 978-617-7552-07-8 (електр. вид.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Асташова, Олександра (пер.); Holiday, Ryan; Holiday, Ryan

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ВА828680

Маркетинг і цифрові технології [Текст] = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів III Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 трав. 2018 / Одес. нац. політехн. ун-т [та ін.]. - Одеса : ТЕС, 2018. - 185 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-617-7337-73-6
Присвяч. 100-річчю заснування Одес. нац. політехн. ун-ту.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Одеський національний політехнічний університет; "Infomir", група компаній; "Маркетинг і цифрові технології", журнал; Cracow University of economics (Краків); "North", university; "Маркетинг і цифрові технології", міжнародна науково-практична конференція (3 ; 2018 ; Одеса)

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВА828656
"Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", міжнародна науково-практична Інтернет-конференція (3 ; 2018 ; Кривий Ріг).
III Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", 19 січня 2018 р. [Текст] : [зб. матеріалів] / [редкол.: Приймак Н. С. та ін.] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського [та ін.]. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. [вид.], 2018. - 301 с. : рис., табл. - Назва обкл. : Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів. III Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція. - Бібліогр. в кінці ст. - 150 прим. - ISBN 978-617-7553-38-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Приймак, Н. С. (ред.); Барабанова, В. В. (ред.); Іванова, Н. С. (ред.); Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (Кривий Ріг); Europejska wyźsza szkola biznesu (Poznań); Wyższa szkola zarządzania ochroną pracy w Katowicach (Katowice)Wyższa szkola hotelarstwa i gastronomii (Poznań); Escola universitària salesiana de sarrià (Barcelona); INSA business, marketing & communication school (Barcelona)

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА810087
"Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", міжнародна науково-практична інтернет-конференція (2 ; 2017 ; Кривий Ріг).
II Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів", 20 січня 2017 р. [Текст] / [редкол.: Маловичко С. В. та ін.] ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського [та ін.]. - Кривий Ріг : Чернявський Д. О. [вид.] : ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановича, 2017. - 265 с. : рис., табл. - Назва обкл. : Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів. II Міжнародна науково-практична інтернет-конференція. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим. - ISBN 978-617-7250-85-1

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Маловичко, С. В. (ред.); Булгакова, О. В. (ред.); Бочарова, Ю. Г. (ред.); Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського; Europejska wyźsza szkola biznesu (Poznań); Wyższa szkola zarządzania ochroną pracy w Katowicach (Katowice)Wyźsza szkoła hotelarstwa i gastronomii (Poznań); Escola universitària salesiana de sarrià (Barcelona); INSA business, marketing & communication school (Barcelona)

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА817359
Маслій, Ірина Дмитрівна.
Маркетинг [Текст] : навч.-метод. посіб. для студентів екон. спец. ВНЗ / Н. Д. Маслій ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса : Астропринт, 2017. - 180 с. : іл. - Бібліогр.: с. 179-180. - 300 прим. - ISBN 978-966-927-217-1

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Махновська, Ірина Дмитрівна; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВА802921

Маркетинг і цифрові технології [Текст] = Marketing and digital technologies : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 трав. 2016 р. / Одес. нац. політехн. ун-т [та ін.] ; [редкол.: Оборський Г. О. (голова) та ін.]. - Одеса : ТЕС, 2016. - 216 с. : табл., рис. - Окр. ст. рос., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 100 прим. - ISBN 978-966-7337-26-2

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Оборський, Г. О. (ред.); Філиппова, С. В. (ред.); Шафалюк, О. К. (ред.); Одеський національний політехнічний університет; "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", державний вищий навчальний заклад; "Українська асоціація маркетингу", всеукраїнська громадська організацяБелорусский государственный экономический университет; Vilnius University; "Маркетинг і цифрові технології", міжнародна науково-практична конференція (2 ; 2016 ; Одеса)

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
РА421468
Штефан, Богдан Миколайович.
Моделі та інформаційні технології бізнес-аналітики в маркетинговій діяльності [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11 / Штефан Богдан Миколайович ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника". - Івано-Франківськ, 2016. - 21 с. : рис.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА799226
   Федорченко, Андрій Васильович.
Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика [Текст] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. А. В. Федорченка ; Держ ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ : КНЕУ, 2015. - 229, [1] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. [218]-229. - 300 прим. - ISBN 978-966-926-037-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Окунєва, Ольга Володимирівна; Федорченко, Андрій Васильович (ред.); "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", державний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

16.
ВА800103
Мельников, Сергій Валерійович.
Маркетингові стратегії в умовах інформаційної та цінової асиметрії [Текст] : [монографія] / [С. В. Мельников] ; Одес. нац. мор. ун-т, Каф. "Екон. теорія і кібернетика". - Одеса : ОНМУ, 2015. - 107 с. : рис. - Бібліогр.: с. 101-107. - 300 прим. - ISBN 978-966-7716-78-3
Авт. на тит. арк. не зазнач.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Одеський національний морський університет. Кафедра "Економічна теорія і кібернетика"

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА798686
Тімонін, Олександр Михайлович.
Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Тімонін О. М., Небилиця О. А. ; Харків. нац. екон. ун-т ім. Семена Кузнеця. - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. - 151 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 145-148. - 400 прим. - ISBN 978-966-676-595-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Небилиця, Олена Анатоліївна; Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА785780

Маркетингова інформація [Текст] : підручник / [Є. В. Крикавський та ін.] ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2014. - 414 с. : рис., табл. - (Серія "Світ маркетингу і логістики" ; вип. 6). - Бібліогр.: с. 321-323. - 250 прим. - ISBN 978-617-607-571-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Олександр Вікторович; Дейнега, Інна Олександрівна; Шелюк, Людмила Олександрівна; Кратт, Олег Адольфович; Патора, Роман; "Львівська політехніка", національний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

19.
ВА788560
Колісниченко, Тетяна Віталіївна.
Організація комунікації (реклама та паблік рилейшнз) як поліпарадигмальний феномен [Текст] : [монографія] / Т. В. Колісниченко, В. В. Мироненко ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпропетровськ : Середняк Т. К. [вид.], 2014. - 167 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 145-161. - 300 прим. - ISBN 978-617-7029-83-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мироненко, Владлена Вячеславівна; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВА782662
Лылык, Ирина Викторовна.
Интуитивный маркетинг потребителя [Текст] : [монография] / Ирина Лылык. - Киев : УАМ, 2014. - 115 с. : рис. - (Библиотека Украинской ассоциации маркетинга). - Бібліогр.: с. 113-115. - ISBN 978-617-646-251-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського