Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (46)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА855363
Бинай Кумар Синх
Audi - мой бренд [Текст] : пер. с англ. / д-р Бинай Синх. - Одеса : Фенікс, 2021. - 60 с. : кольор. іл. - 100 прим. - ISBN 978-966-928-700-7

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ІВ205560
Gregory, James R.
Branding across borders [Text] : a guide to global brand marketing / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XXIV, 232 p.: fig. - ISBN 0-658-00945-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Wiechmann, Jack G (with.)

Видання зберігається у :

3.
ІВ228142
Kall, Jacek.
Branding na smartfonie [Text] : komunikacja mobilna marki / Jacek Kall. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2015. - 235 s. : il., tab. - Бібліогр.: с. 205-227. - ISBN 978-83-264-1479-4

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ІВ218297
Schollmeyer, Thomas.
Die Behandlung von Unsicherheit bei Medienprodukten und die finanzielle Wirkung von Marken [Text] : Diss. / Thomas Schollmeyer ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - V, 623 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 77-80

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität zu Köln. Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fakultät

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ІВ218290
Hofmann, Julian Philipp.
Essays in human brands and meta-analysis in marketing [Text] : diss. / Julian Philipp Hofmann ; Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fak. der Univ. zu Köln. - Köln : [s. n.], 2012. - X, 183 p. : fig. - Бібліогр.: с. 162-166

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität zu Köln. Wirtschafts- und Sozialwissenschaftlichen Fakultät

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ІВ207864

How to use advertising to build strong brands [Text] / ed. J. P. Jones. - Thousand Oaks, California[etc.] : Sage publications, 1999. - 394 p.: fig. - ISBN 0-7619-1243-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Jones, John Philip (ed.)

Видання зберігається у :

7.
ІВ207880
Calloway, Joe.
Indispensable: how to become the company that your customers can't live without [Text] / J. Calloway. - Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2005. - XIII, 226 p. - ISBN 0-471-70308-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

8.
Österr.bibl./№5690
Hippel, Stephanie Hedwig.
Mobile Branding: Grundlagen. Erfolgsfaktoren. Kampagnen [Text] / S. H. Hippel. - Berlin : VDM Verlag Dr.Müller, 2005. - 193 S. - Бібліогр.: S. 177-187. - ISBN 3-86550-004-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

9.
ІВ207822
Keller, Kevin Lane.
Strategic brand management [Text] : building, measuring, and managing brand equity / K. L. Keller. - 2 ed. - Upper Saddle River, New Jersey : Prentice Hall, 2003. - XXIII, 788 p.: fig. - ISBN 0-13-041150-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

10.
ВС66574
Азаренок, Мария Александровна.
Активируй свой персональный бренд [Текст] : [100+ кейсов для повышения эффективности бизнеса] : [настол. инструкция предпринимателя] / Мария Азаренок, Екатерина Азизова. - Київ : Форс Україна, 2019. - 476, [3] с. - (Бизнес Молодость. Книги для начинающих предпринимателей). - 400 прим. - ISBN 978-617-7808-23-6

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Азизова, Екатерина Сергеевна

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА764416

Анатомия бренда 2 [Текст] : [пер. с англ.] / Валентин Перция [и др.]. - Изд. 2-е, доп. - М. ; СПб. ; К. : Диалектика - Вильямс, 2011. - 236 с. : рис., табл. - 1000 прим. - ISBN 978-5-8459-1734-8 (рус.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Перция, Валентин; Мамлеева, Лилия; Панин, Александр; Ткаченко, Ольга; Логачева, Татьяна; Ковалев, Руслан

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

12.
АО265348

Англо-русский толковый словарь. Маркетинг и торговля [Текст] / лексикографы-сост. Т. Е. Апанасенко [и др.] ; общ. ред. М. А. Сторчевой ; ОЛМА медиагрупп. - М. : Экономическая школа : ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2005. - 832 с. - (Серия словарей Economicus). - ISBN 5-94849-859-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Сторчевой, М. А. (общ. ред.); Апанасенко, Т. Е (лексикографы-сост.); ОЛМА медиагрупп

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

13.
ВА833098
Смерічевський, Сергій Францович.
Бренд-менеджмент [Текст] : навч. посіб. / С. Ф. Смерічевський , С. Є. Петропавловська, О. А. Радченко ; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2019. - 155 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 154-155. - 50 прим. - ISBN 978-966-932-110-7

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Петропавловська, Світлана Євгенівна; Радченко, Олена Андріївна; Національний авіаційний університет (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВА773750
   Кендюхов, Олександр Володимирович.
Бренд-менеджмент [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Кендюхов, К. Ю. Ягельська, Д. С. Файвішенко. - Донецьк : ДВНЗ "ДонНТУ", 2013. - 459 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 443-459. - 300 прим. - ISBN 978-966-377-171-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Ягельська, Катерина Юріївна; Файвішенко, Діана Сергіївна

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА748227
Шевченко, Олена Леонідівна.
Бренд-менеджмент [Текст] : навч. посіб. / О. Л. Шевченко ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2010. - 396 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 393-395. - 355 прим. - ISBN 978-966-483-360-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
"Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", державний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

16.
ВА749522
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Бренд-менеджмент підприємств на основі маркетингу [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, Я. В. Приходченко ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр., Каф. маркетинг. менедж. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. - 288 с. : рис., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 210-222. - 300 прим. - ISBN 978-966-385-249-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Приходченко, Яна Володимирівна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингового менеджменту

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА669936
Тамберг, Виктор.
Бренд: боевая машина бизнеса [Текст] / В. Тамберг, А. Бадьин. - М. : Олимп-Бизнес, 2005. - 238 с. - ISBN 5-9693-0007-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Бадьин, Андрей

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА839305
Попов, Олександр Сергійович.
Брендинг [Текст] : навч. посіб. / О. С. Попов, С. М. Мельников ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харків. авіац. ін-т". - Харків : ХАІ, 2019. - 103 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 101-102. - 50 прим. - ISBN 978-966-662-701-1

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мельников, Сергій Михайлович; "Харківський авіаційний інститут", національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВС65645
Григорчук, Тарас Васильович.
Брендинг [Текст] : навч. посіб. / Григорчук Т. В. ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Каф. шоу-бізнесу. - Київ : КНУКіМ, 2018. - 163 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 154-163. - 300 прим. - ISBN 978-966-602-266-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв. Кафедра шоу-бізнеса

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВА707656
Мазилкина, Елена Ивановна.
Брендинг [Текст] : учеб.-практ. пособие / Е. И. Мазилкина. - М. : Дашков и Ко, 2008. - 223 с. - Библиогр.: с. 223. - ISBN 978-5-394-00046-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського