Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (8)Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (186)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 137
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
РА451921
Яненко, Ярослав Васильович.
Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві [Текст] : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Яненко Ярослав Васильович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2021. - 20 с. : іл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
Р112806
Якобишин, Олена.
Рекламна агресія [Текст] / О. Якобишин ; наук. ред. О. К. Мелещенко. - К. : Навчльно-поліграфічна лабораторія Ін-ту журналістики, 2008. - 40 с. - Бібліогр.: с. 40

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мелещенко, О. К. (наук. ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
РА409985
Ювковецька, Юлія Олександрівна.
Соціокультурна еволюція реклами XX століття [Текст] : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.04 / Ювковецька Юлія Олександрівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 18 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА851976
Щербак, Олена В..
Лінгвосеміотичні коди в дискурсі української комерційної телереклами: виміри впливу [Текст] : монографія / Олена Щербак ; [наук. ред. Т. Ю. Ковалевська] ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Львів ; Торунь : Liha-Pres, 2021. - 341 с. : іл. - Бібліогр.: с. 298-334. - 150 прим. - ISBN 978-966-397-229-9
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ковалевська, Тетяна Юріївна (ред.); Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова (Миколаїв)

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА842012
Шугерман, Джозеф.
Как создать крутой рекламный текст. Принципы выдающегося американского копирайтера [Текст] / Джозеф Шугерман ; [пер. с англ.: С. Кирова ; науч. ред. А. Назайкин]. - Київ : Альпіна Паблішер, 2020. - 436, [1] с. : ил. - Назва на корінці : Как создать крутой рекламный текст. - Бібліогр.: с. 433-434. - Пер. изд. : The adweek copywriting handbook. The ultimate guide to writing powerful advertising and marketing copy from one of America`s top copywriters / Joseph Sugarman. - 2007. - 1500 прим. - ISBN 978-617-7858-32-3
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 659.11 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Кирова, С. (пер.); Назайкин, А. (ред.); Sugarman, Joseph

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА692646
Шуванов, В. И..
Психология рекламы [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 350700 Реклама / В. И. Шуванов. - Изд. 3-е. - М. : Российский гос. торгово-экон. ун-т ; Ростов н/Д. : Феникс, 2006. - 315 с. - (Серия "Высшее образование"). - Библиогр.: с. 308-310 (43 назв.). - ISBN 5-222-09980-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА671655
Шморгун, Л. Г..
Посібник з рекламного менеджменту [Текст] : навч.-метод. посіб. для студ. вищих навч. закл. / Л. Г. Шморгун. - К. : Абрис, 2005. - 343 с.: табл. - Бібліогр.: с. 331-333. - ISBN 966-531-176-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
РА428173
Шевчук, Юлія Сергіївна.
Кінореклама як соціально-комунікаційна технологія [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Шевчук Юлія Сергіївна ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 2017. - 16 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ВА735375
   Чекмишев, Олександр Вікторович.
Основи професіональної комунікації. Теорія і практика новинної журналістики [Текст] : підручник-практикум : підруч. для студ. вищ. навч. закл., які навчаються за спец. "Журналістика" / О. В. Чекмишев ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Київський університет, 2004. - 129 с. - Бібліогр.: с. 128 . - 300 прим. - ISBN 966-594-550-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
РА388488
   Чекмишев, Олександр Вікторович.
Моніторинг ЗМІ в системі соціальних комунікацій: історико-теоретичний та прагматичний аспект [Текст] : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Чекмишев Олександр Вікторович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2012. - 35 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ДС133645
Цимбал, Катерина Дмитрівна.
Реклама як інституціональний чинник трансформування цінностей у сучасному українському суспільстві [Текст] : дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Цимбал Катерина Дмитрівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2012. - 226 арк. : табл. - Бібліогр.: арк. 185-199.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :

12.
РА391532
Цимбал, Катерина Дмитрівна.
Реклама як інституціональний чинник трансформування цінностей у сучасному українському суспільстві [Текст] : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Цимбал Катерина Дмитрівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2012. - 16 с. : табл.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд
Фонд Президентів України

13.
ВА738234
   Хамініч, Світлана Юріївна.
Реклама та рекламна діяльність у сучасному вимірі [Текст] : монографія / Хамініч С. Ю., Варич Ю. М., Матвієць М. В. ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д. : Вид-во Маковецький Ю. В., 2011. - 144 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 137-143. - 300 прим. - ISBN 978-966-1507-55-4
На обкл. автори не зазнач.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Варич, Юрій Михайлович; Матвієць, Максим Володимирович; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ДС123416
   Хавкіна, Любов Марківна.
Український рекламний міф: шляхи творення, основні компоненти та особливості функціонування [Текст] : дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Хавкіна Любов Марківна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2010. - 408 арк. - Бібліогр.: арк. 374-408.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
РА376570
   Хавкіна, Любов Марківна.
Український рекламний міф: шляхи творення, основні компоненти та особливості функціонування [Текст] : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Хавкіна Любов Марківна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2010. - 32 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВА726457
   Хавкіна, Любов Марківна.
Сучасний український рекламний міф [Текст] / Любов Хавкіна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Х. : Харківське історико-філологічне товариство, 2010. - 352 с. - Бібліогр.: с. 331-350. - 300 прим. - ISBN 978-966-1630-08-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Переглянути документ в електронній бібліотеці "Україніка"


Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ДС114989
Фурманкевич, Наталія Михайлівна.
Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті [Текст] : дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Фурманкевич Наталія Михайлівна ; Галиц. ін-т ім. В. Чорновола Нац. ун-ту "Києво-Могил. акад.". - Т., 2009. - 190 арк. - Бібліогр.: арк. 173-190

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
"Києво-Могилянська академія", національний університет . Галицький інститут ім. В'ячеслава Чорновола

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА777337
Фурманкевич, Наталія Михайлівна.
Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті [Текст] : монографія / Н. М. Фурманкевич. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2013. - 173 с. - Бібліогр.: с. 159-173. - 300 прим. - ISBN 978-966-07-2633-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
РА364594
Фурманкевич, Наталія Михайлівна.
Рекламний дискурс в електронних мас-медіа України: соціолінгвістичні особливості, форми творення в Інтернеті [Текст] : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Фурманкевич Наталія Михайлівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2009. - 16 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Інститут журналістики; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ПпВА797
Феофанов, Олег Александрович.
Реклама: новые технологии в России [Текст] : учеб. пособие для подгот. профессионалов в сфере рекламы / О. А. Феофанов. - СПб. : Питер, 2000. - 384 с.: ил. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 5-272-00037-4
На тит.л. места изд.: Санкт-Петербург, Москва, Харьков, Минск

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського