Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (8)Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (186)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.164$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 137
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВС69949
Копистинська, Ірина М..
Проблематика засобів масової комунікації та реклами [Текст] : навч. посіб. : для студентів спец. "Журналістика" / Ірина Копистинський ; Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. - Київ : ФранкоПак, 2022. - 203 с. : іл. - Бібліогр.: с. 198-201. - 100 прим. - ISBN 978-617-8026-26-4

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА860164
   Владимиров, Володимир Михайлович.
Специфіка китайської теорії і практики реклами [Текст] : навч. посіб. / В. М. Владимиров. - Київ : Наукова столиця, 2022. - 56 с. - Бібліогр.: с. 54-55. - 300 прим. - ISBN 978-617-7649-60-0

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА859952
Кіца, Мар'яна Олегівна.
Реклама в ЗМІ [Текст] : навч. посіб. / Мар'яна Кіца ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид., перероб. і допов. - Львів : Галицька видав. спілка, 2022. - 139 с. - Бібліогр.: с. 128-134. - 100 прим. - ISBN 978-617-8092-26-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
"Львівська політехніка", національний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА846960
   Березенко, Віта Віталіївна.
Реклама в умовах діджиталізації: українські реалії [Текст] : монографія / В. В. Березенко, Н. Д. Санакоєва, К. С. Лаковський ; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя : Запоріз. нац. ун-т, 2021. - 175 с. : рис. - Бібліогр.: с. 159-174. - 300 прим. - ISBN 978-966-599-594-4

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Санакоєва, Наталля Дмитрівна; Лаковський, Костянтин Сергійович; Запорізький національний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
РА451921
Яненко, Ярослав Васильович.
Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві [Текст] : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Яненко Ярослав Васильович ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2021. - 20 с. : іл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
РА452009
Войтович, Наталія Олегівна.
Правові, етичні та соціально-психологічні аспекти політичної реклами як складової соціальних комунікацій [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Войтович Наталія Олегівна ; Дніпров. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпро, 2021. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА854799
Заря, Світлана.
Мистецько-видовищна телевізійна реклама в національно-культурному просторі України початку XXI століття [Текст] : монографія / Світлана Заря. - Київ : ДКС центр, 2021. - 217 с. : рис. - Бібліогр.: с. 162-182. - 500 прим. - ISBN 978-617-7300-95-2

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: У монографії здійснено розгляд мистецько-видовищної телевізійної реклами в національно-культурному просторі України початку XXI століття. Висвітлено ключові етапи розвитку індустрії телевізійної реклами в Україні. На прикладі діяльності автора монографії С. Зарі (С. Дубініної) розкрито специфіку створення рекламного твору, формування творчих взаємовідносин між замовниками, рекламістами, творчим колективом під час виробничого процесу рекламних акцій та конкурсів. Результати роботи можуть бути застосовані при викладанні дисциплін мистецько-видовищного спрямування, а саме: «Сольний спів», «Вокальний ансамбль», «Теорія і практика режисури», «Аналіз аудіовізуальних творів», «Історія та теорія кіно і телебачення», «Мистецтво звукорежисури», також як науково-методичний матеріал для практичної підготовки до професійної діяльності.

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА852653
Васильєва, Людмила Анатоліївна.
Філософія реклами та PR: теорія та практика [Текст] : навч. посіб. / Л. А. Васильєва, О. П. Проценко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського "Харків. авіац. ін-т". - Харків : ХАІ, 2021. - 119 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 116-119. - 50 прим. - ISBN 978-966-662-824-7

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Проценко, Ольга Петрівна; "Харківський авіаційний інститут", національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ВА851976
Щербак, Олена В..
Лінгвосеміотичні коди в дискурсі української комерційної телереклами: виміри впливу [Текст] : монографія / Олена Щербак ; [наук. ред. Т. Ю. Ковалевська] ; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Львів ; Торунь : Liha-Pres, 2021. - 341 с. : іл. - Бібліогр.: с. 298-334. - 150 прим. - ISBN 978-966-397-229-9
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ковалевська, Тетяна Юріївна (ред.); Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова (Миколаїв)

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВА864529
Галудзіна-Горобець, Вікторія Ігорівна.
Візаулізація реклами [Текст] : навч.-метод. посіб. / Галудзіна-Горобець В. І. ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Каф. зв'язків із громадськістю і журналістики. - Кам'янець-Подільський : Рута, 2021. - 211 с. : іл. - Бібліогр.: с. 205-211. - 100 прим. - ISBN 978-617-8021-30-6

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв. Кафедра зв'язків із громадськістю і журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА859784
Слободянюк, Элина Петровна.
Клад копирайтера [Текст] / Элина Слободянюк. - Харьков : Фолио, 2021. - 218, [2] с. : рис., табл. - Бібліогр. в знесках. - 500 прим. - ISBN 978-966-03-7827-8

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 81'42 
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
РА452012
Раренко, Лариса Анатоліївна.
Диджитал-складова в сучасній візуальній комунікації: 3D-графіка як засіб візуальної комунікації брендів [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / Раренко Лариса Анатоліївна ; Дніпров. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпро, 2021. - 20 с. : табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 316.77 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
РА444564
Аль Худірі Ясір Хамза Салман
Функціональний, тематичний та прикладні аспекти української соціальної реклами (на прикладі відеоматеріалів YouTube) [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Аль Худірі Ясір Хамза Салман ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2020. - 18 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ). Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВА842012
Шугерман, Джозеф.
Как создать крутой рекламный текст. Принципы выдающегося американского копирайтера [Текст] / Джозеф Шугерман ; [пер. с англ.: С. Кирова ; науч. ред. А. Назайкин]. - Київ : Альпіна Паблішер, 2020. - 436, [1] с. : ил. - Назва на корінці : Как создать крутой рекламный текст. - Бібліогр.: с. 433-434. - Пер. изд. : The adweek copywriting handbook. The ultimate guide to writing powerful advertising and marketing copy from one of America`s top copywriters / Joseph Sugarman. - 2007. - 1500 прим. - ISBN 978-617-7858-32-3
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 659.11 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Кирова, С. (пер.); Назайкин, А. (ред.); Sugarman, Joseph

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ІВ227691
Olszanecka-Marmola, Agata.
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? [Text] : studium empiryczne wyborów przezydenckich / Agata Olszanecka-Marmola ; Uniwersytet śląski w Katowicach (Katowice). - Toruń : Adam Marszałek, 2020. - 386 s. : tab. - Рез.: англ. - Бібліогр.: с. 309-341. - ISBN 978-83-8180-225-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Uniwersytet śląski w Katowicach (Katowice)

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
РА447197
Осаула, Вадим Олександрович.
Патріотичний аспект соціальної реклами в Україні (на прикладі відеореклами 2014–2019 рр.) [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Осаула Вадим Олександрович ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 2020. - 18 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
РА444382
Пузанов, Василь Михайлович.
Трейлер фільму як тип рекламного повідомлення: структурно-функціональні особливості та стратегії оптимізації [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Пузанов Василь Михайлович ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 2019. - 19 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВС66578
Каплунов, Денис.
Нейрокопирайтинг. 100 приемов влияния с помощью текста [Текст] / Денис Каплунов. - Київ : БОМБОРА : Форс Україна, 2019. - 349 с. - (Top Business Awards). - 500 прим. - ISBN 978-617-7808-41-0

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 659.1 
 81'42 
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВА831918
Слободянюк, Элина Петровна.
Клад копирайтера [Текст] / Элина Слободянюк. - Харьков : Фолио, 2019. - 218, [2] с. - 500 прим. - ISBN 978-966-03-7827-8

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 81'42 
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВА832452

Журналістика та реклама: вектори взаємодії [Текст] : тези доп. Міжнар. наук. - практ. конф. / [за заг. ред. А. А. Мазаракі] ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Вища шк. економіки та менеджменту сусп. упр. в Братиславі. - Київ : Київ. нац. екон.-торг. ун-т, 2019. - 235 с. : рис., табл. - Текст укр. та англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 80 прим. - ISBN 978-966-629-924-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мазаракі, А. А. (заг. ред.); Мельниченко, С. В. (ред.); Сай, В. М. (ред.); Осика, В. А. (ред.); Дубовик, Т. В. (ред.); Київський національний торговельно-економічний університет; Вища школа економіки та менеджменту суспільного управління в Братиславі; "Журналістика та реклама: вектори взаємодії", міжнародна науково-практична конференція (2019 ; Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського