Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.2-513$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | В345354/Посіб. 5-8 Стіл, Джінні Методична система "Розвиток критичного мислення у навчанні різних предметів" [Текст] : підготовлено для проекту "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" / Д. Стіл [и др.]. - К. : Науково-методичний центр розвитку критичного та образного мислення "Інтелект", [2001] . Посіб. 5-8. - [Б. м.] : [б.в.], [2001]. - 162 с.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Мередіт, Курт; Темпл, Чарльз; Науково-методичний центр розвитку критичного та образного мислення "Інтелект"
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
2. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | В345354/Посіб. 3-4 Стіл, Джінні Методична система "Розвиток критичного мислення у навчанні різних предметів" [Текст] : підготовлено для проекту "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" / Д. Стіл [и др.]. - К. : Науково-методичний центр розвитку критичного та образного мислення "Інтелект", [2001] . Посіб. 3-4. - [Б. м.] : [б.в.], [2001]. - 104 с.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Мередіт, Курт; Темпл, Чарльз; Науково-методичний центр розвитку критичного та образного мислення "Інтелект"
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
3. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА687475 Гельфман, Эмануила Григорьевна. Психодидактика школьного учебника. Интеллектуальное воспитание учащихся [Текст] / Э. Г. Гельфман, М. А. Холодная. - М. [и др.] : Питер, 2006. - 383 с. - Библиогр.: с. 364-383. - ISBN 5-469-01256-5Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Холодная, Марина Александровна
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
4. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА602771 Давыдов, Василий Васильевич. Виды обобщения в обучении [Текст] : логико- психологические проблемы построения учебных предметов / В. В. Давыдов ; Психологический ин-т, Российская академия образования. - 2-е изд. - М. : Педагогическое общество России, 2000. - 479 с. - ISBN 5-93134-060-2Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Психологический институт; Российская академия образования
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
5. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА602248 Гребняк, Николай Петрович. Умственная работоспособность гимназистов и лицеистов в процессе учебной деятельности [Текст] / Н. П. Гребняк. - Донецк : ООО "Лебедь", 2000. - 216 с. - (Библиотека профилактической медицины). - Библиогр.: с. 209-214. - ISBN 966-508-128-4Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
6. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА602183 Бондаренко, Стелла Морисовна. Мозг. Обучение. Здоровье [Текст] / С. М. Бондаренко, В. С. Ротенберг. - М. : МОКБ "МАРС", 1999. - 200 с.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Ротенберг, Вадим Семенович
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
7. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ВА587445 Бине, Альфред. Измерение умственных способностей [Текст] / А. Бине ; пер. М. Владимирский ; подгот. В. А. Луков, В. А. Луков. - СПб. : Союз, 1998. - 432 с. - (Психология и социология : страницы классики). - ISBN 5-87852-081-8Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Луков, Вал. А. (подгот.); Луков, Вл. А. (подгот.); Владимирский, М. (пер.); (пер. с фр.)
Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд Основний фонд
|
8. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ДС154069 Хабірова, Лариса Ігорівна. Формування творчої ініціативи підлітків у процесі розв'язання учбових задач [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Хабірова Лариса Ігорівна ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка, Нац. ун-т "Остроз. акад.". - Острог, 2019. - 246, [7] арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 177-192.Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка; "Острозька академія", національний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
9. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ДС116739 Шопіна, Марина Олександрівна. Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Шопіна Марина Олександрівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К., 2009. - 180 арк. : рис. - Бібліогр.: арк. 168-180. Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
10. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ДС109025 Булах, Ирина Петровна. Становление психологической структуры учебной деятельности в системе развивающего обучения [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Булах Ирина Петровна ; Ин-т психологии им. Г.С.Костюка. - К., 2008. - 215 л. - Библиогр.: л. 188-215.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Институт психологии имени Г. С. Костюка (Киев)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
11. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ДС103552 Перепелюк, Тетяна Дмитрівна. Прояви егоцентризму молодших школярів у процессі розуміння навчального матеріалу [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Перепелюк Тетяна Дмитрівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К., 2007. - 206 арк. - Бібліогр.: арк. 173-197Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
12. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ДС94541 Гулько, Юлія Анатоліївна. Стратегії розуміння учнями творчих задач у звичайних та ускладнених умовах [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Гулько Юлія Анатоліївна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К., 2006. - 238 арк. - Бібліогр.: арк. 167-184Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
13. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ДС70178 Дорошенко, Марина Ибрагимовна. Психологические особенности понимания слова первоклассниками в структуре устной речи [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дорошенко Марина Ибрагимовна ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины. - К., 2001. - 239 л. - Библиогр.: л. 182-196Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Академия педагогических наук Украины (Киев); Институт психологии имени Г. С. Костюка (Киев)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
14. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ДС60768 Крутий, Елена Николаевна. Формирование диалогичности как средства интеллектуального развития старшеклассника [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Крутий Елена Николаевна ; Харьковский гос. педагогический ун-т им. Г.С.Сковороды. - Х., 1998. - 183 л. - л. 152-168Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Харьковский государственный педагогический университет имени Г. С. Сковороды
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
15. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ДС61614 Денисенко, Василь Васильович. Психологічні умови формування теоретичного мислення підлітків (на матеріалі дослідження процесу засвоєння учнями системи знань з фізики) [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Денисенко Василь Васильович ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К., 1998. - 193 л.: рис. - Бібліогр.: л. 164-193.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
16. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ДС57898 Тертична, Надія Анатоліївна. Психологічні особливості становлення ініціативи молодшого школяра в учбовій діяльності [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тертична Надія Анатоліївна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К., 1997. - 187 л. - Бібліогр.: л. 160-179Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
17. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | ДС53178 Петров, Александр Михайлович. Стратегия поиска решения задач как фактор развития теоретического мышления [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Петров Александр Михайлович ; Харьковский гос. педагогический ун-т им. Г.С.Сковороды. - Х., 1996. - 183 л.+прил.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Харьковский государственный педагогический университет имени Г. С. Сковороды
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
18. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | РА440282 Хабірова, Лариса Ігорівна. Формування творчої ініціативи підлітків у процесі розв'язання учбових задач [Текст] : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Хабірова Лариса Ігорівна ; Нац. ун-т "Остроз. акад.". - Острог, 2019. - 20 с. : рис., табл.Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: "Острозька академія", національний університет
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
19. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | РА376262 Абдрахманова, Алуа Сабитовна. Общий фонд смысловых образований в совместно-диалогической познавательной деятельности как условие эффективности процесса обучения [Текст] : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Абдрахманова Алуа Сабитовна ; Ташкент. гос. пед. ун-т им. Низами. - Ташкент, 2010. - 25 с. : рис., табл.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Ташкентский государственный педагогический университет имени Низами
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
20. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | РА363760 Шопіна, Марина Олександрівна. Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шопіна Марина Олександрівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - К., 2009. - 16 с.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут психології імені Г. С. Костюка (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
| |