Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*676.18*333.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.
ВА615054
   Резнік, Володимир Станіславович.
Соціально-психологічне моделювання поведінки покупців у процесі маркетингової діяльності [Текст] / В. С. Резнік ; Подільська держ. аграрно-технічна академія. - Кам'янець-Подільський : Абетка-НОВА, 2001. - 219 с. - Бібліогр.: с. 187-202. - ISBN 966-7988-62-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Подільська державна аграрно-технічна академія

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА845784
   Ларіна, Ярослава Степанівна.
Поведінка споживачів [Текст] : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, А. В. Рябчик ; [за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2020. - 282 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 300 прим. - ISBN 978-966-289-366-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: У навчальному посібнику розглядаються зміст та особливості розвитку науки про поведінку споживачів, сучасні моделі поведінки, завдання та принципи. Розглянуто чинники зовнішнього і внутрішнього впливу на поведінку споживача. Надано детальну характеристику етапів процесу прийняття рішень індивідуальними та індустріальними споживачами. Описана поведінкова реакція споживачів, етапи сприйняття, теорії навчання, формування ставлення. Представлені підходи до вибору маркетингових стратегій як засобів впливу на споживачів, використання можливостей сучасних маркетингових інструментів у разі стандартних та особливих проявів споживчої поведінки. Розглянуто кількісні та якісні методи досліджень поведінки споживачів. Книга призначена для студентів та аспірантів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, буде корисна всім, хто цікавиться питаннями психології та поведінки споживачів.


Дод. точки доступу:
Рябчик, Алла Володимирівна; Ларіна, Ярослава Степанівна (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського