![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>U=У010.21 я73-2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. ![](/irbis_nbuv/images/printer.jpg) | Р97475 Меликян, О. М.. Удовлетворение потребностей - социальная функция маркетинга [Текст] : лекция / О. М. Меликян ; Московский ун-т потребительской кооперации. Кафедра маркетинга. - М. : Издательско-книготорговый центр "Маркетинг", МУПК, 2001. - 42 с.: табл. - Библиогр.: с. 37. - ISBN 5-94462-183-4Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Московский университет потребительской кооперации. Кафедра маркетинга
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|