Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322 ф я73<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.
ВА709945
   Литовченко, Ірина Львівна.
Інтернет-маркетинг [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук ; Одеський держ. економічний ун-т. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 184 c. - Бібліогр.: с. 180-182. - ISBN 978-966-364-676-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Пилипчук, Володимир Петрович; Одеський державний економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА717458

Маркетинг і комп'ютер [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Ф. І. Євдокимов [та ін.] ; ред. Ф. І. Євдокимов, Л. В. Тарасьєва ; Донецький національний технічний ун-т. - 2-ге вид., переробл. та допов. - Донецьк : ДонНТУ, 2006. - 540 с.: рис. - Бібліогр.: с. 527-529. - ISBN 966-377-028-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Євдокимов, Федір Іванович; Гавва, Володимир Мифодьєвич; Тарасьєва, Лілія Володимирівна; Ярим-Агаєв, Олександр Миколайович; Надтока, Тетяна Борисівна; Євдокимов, Федір Іванович (ред.); Тарасьєва, Лілія Володимирівна (ред.); Донецький національний технічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
В357582/2
Кордзая, Натела Ревазівна
Основи інтернет-маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Н. Р. Кордзая. - Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2018 .
Ч. 2. - 2018. - 163 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 158-161. - 300 прим. - ISBN 978-966-289-209-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА852976
Єрмошенко, Микола Миколайович.
Інформаційні технології аналізу даних у маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Єрмошенко М. М., Нестеренко О. В., Штулер І. Ю. ; Нац. акад. упр. - Київ : Нац. акад. упр., 2021. - 141 с. : рис. - Бібліогр.: с. 140-141. - 350 прим. - ISBN 978-617-7386-38-3

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Анотація: Посібник призначений для підтримки вивчення навчальної дисципліни «Маркетингові інформаційні системи в управлінні підприємствами» для студентів, що навчаються на магістерських програмах за спеціальністю «Маркетинг». Крім того, посібник може використовуватись студентами, що вивчають дисципліни з економіки, бізнесу, менеджменту та адміністрування. Інформаційні технології аналізу даних, з урахуванням сучасних тенденцій вдосконалення управління підприємствами та можливостей інформаційно-комунікаційних технологій, є перспективним напрямом автоматизації управлінської праці та маркетингової діяльності. У посібнику викладено основні відомості про інформаційні чинники маркетингової діяльності на підприємстві, організації даних та знань, застосування моделей аналізу даних, щодо особливостей архітектури інтелектуальних систем управління. Наведено огляд деяких програмних продуктів з аналізу даних, що пропонуються на ринку. Крім студентів та викладачів це видання може бути корисним й для керівників і фахівців фінансово-економічної сфери, державних службовців, а також для науковців, яких цікавлять проблеми створення інформаційних систем в сфері управління та маркетингу.


Дод. точки доступу:
Нестеренко, Олександр Васильович; Штулер, Ірина Юріївна; Національна академія управління (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського